۵ شهید گمنام در همدان خاکسپاری می‌شوند
کد خبر: 2887111
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

۵ شهید گمنام در همدان خاکسپاری می‌شوند

گروه اجتماعی: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا‌(س) مصادف با روز چهارشنبه، ۱۳ اسفند استان همدان میزبان ۵ شهید گمنام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمدجواد زمردیان، نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در استان همدان دوشنبه، چهارم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)مصادف با روز چهارشنبه، 13 اسفند استان همدان میزبان 5 شهید گمنام خواهد بود.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام استان با حضور فرماندهان، مسئولان و مردم استان برگزار می‌شود که اطلاعات تکمیلی این مراسم نیز در روزهای آینده از سوی کمیته جست و جوی مفقودین پس از تشکیل ستادهای مربوطه، اعلام خواهد شد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در استان همدان بیان کرد: از این 5 شهید گمنام، یک شهید معزز در پادگان شهید قهرمان، ،2 شهید در شهر قروه درجزین و 2 شهید دیگر نیز در شهر دمق از توابع شهرستان رزن، آرام خواهند گرفت.

زمردیان عنوان کرد: با این اقدام تعداد شهدای گمنام استان، از 116 شهید به 121 شهید گمنام و تعداد مراکز نظامی میزبان شهدای گمنام از 5 مرکز به 6 نقطه و 12 مرکز شهری نیز به 14 نقطه افزایش می‌یابد.

captcha