سلامت کارکنان پلیس مرهون اعتقادات و آموزه‌های دینی است
کد خبر: 2879167
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
فرمانده انتظامی فارس:

سلامت کارکنان پلیس مرهون اعتقادات و آموزه‌های دینی است

گروه اجتماعی: گودرزی با اشاره به جایگاه و نقش مجموعه عقیدتی ـ سیاسی در ناجا گفت: سلامت کارکنان نیروی انتظامی به واسطه اعتقاد به دین مبین اسلام و آموزه‌های دین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 2 اسفند در همایش روحانیون و هادیان عقیدتی ـ سیاسی این فرماندهی از مجموعه عقیدتی سیاسی به عنوان طبیب معنوی کارکنان یاد کرد و گفت: سلامت کارکنان نیروی انتظامی به واسطه اعتقاد به دین مبین اسلام و آموزه‌های دین است.

وی تأکید کرد: روحانیان و مسئولان عقیدتی سیاسی می‌توانند به عنوان مشاوری خوب و مورد اعتماد فرماندهان را یاری و با آنان همفکری کنند.

وی با تأکید بر حفظ حرمت‌ها تصریح کرد: برخورد پدرانه روحانیان عقیدتی ـ سیاسی سبب شده است که کارکنان این عزیزان را همواره در کنار خود ببینند و به عنوان مشاوری دلسوز، متعهد و با صلابت در کارها با آن ها همفکری کنند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به طرح جهادی کاهش جرائم کارکنان نیروهای مسلح گفت: این طرح با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و نقش روحانیون به عنوان مروجان دینی در کاهش جرائم کارکنان بسیار مؤثر است زیرا تقوا مانع از ارتکاب جرم می‌شود.

گودرزی بیان کرد: در انتظامی فارس این آمادگی را داریم که هر اقدامی که مجموعه عقیدتی ـ سیاسی در راستای تقویت روحیه دین باوری و آموزش کارکنان انجام دهند از آن حمایت کنیم.

captcha