انتقاد موسوی‌هوایی از عملکرد رسانه‌ها در قبال نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
کد خبر: 2859560
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸

انتقاد موسوی‌هوایی از عملکرد رسانه‌ها در قبال نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

گروه جامعه: معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در قبال نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، عنوان کرد: این نامه ظرفیت عظیمی دارد که از آن استفاده نشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی هوایی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در قبال نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی عنوان کرد: معنی ندارد حتی یک روزنامه‌ در زمان انتشار این نامه، تیترهای اصلی خود را به موضوع‌های سیاسی و جناحی اختصاص دهد؛ این جفای به انقلاب است.

وی ادامه داد: این پیام جای کار بسیاری دارد و باید سیستم رسانه‌ای ما در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار می‌بست ولی اصلاً خبری نیست و مقام معظم رهبری در این زمینه‌ها مظلوم هستند چون برخی حرف ایشان را درست متوجه نمی‌شود. البته مقام‌های رده ‌بالای نظام مانند مسئولان ارشد و بزرگان نظام متوجه این مسائل هستند چون با آرمان‌های انقلاب آشنا هستند و روحیات و تفکرات رهبر معظم انقلاب را می‌شناسند اما در سطح مدیران کل و کارشناسان صحبت‌های ایشان درست، فهم و اجرایی نمی‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید دیدگاه وسیع و فراجناحی برای انقلاب و نفوذ دادن افکار انقلاب داشته باشند، گفت: مگر اینکه مشکلی بر سر قبول افکار انقلاب برای ما پیش آمده باشد که متأسفانه در برخی از مطبوعات این مسئله احساس می‌شود و ظاهراً تغییراتی در باورهای آنها در خصوص ارزش‌های انقلاب رخ داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی هوایی تصریح کرد: با ظرفیتی که در این پیام است و ظرفیت و فرصتی که در روابط بین‌المللی، یعنی بین ملت‌ها نه بین‌الدول (بین دولت‌ها) ایجاد می‌کند، باید بهره زیادی از این پیام برد و رایزنان فرهنگی و سفارتخانه‌های ما باید شجاعانه، مستدل و با افتخار این نامه را منتشر کنند.

معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اکثریت مردم دنیا دارای دین الهی هستند، عنوان کرد: پیروان ادیان الهی با پیام‌های الهی و پیامبرگونه آشنا هستند و با این ادبیاتی که مقام معظم رهبری به کار برده‌اند آشنا هستند و می‌شود بر روی این ظرفیت کار کرد.

وی افزود: البته کارهای خوبی هم صورت گرفت اما این پیام ظرفیت بزرگی است که درست درک نشده است. رسانه‌های ما باید در این زمینه‌ها ابتکار عمل بیشتری داشته‌باشند.

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
-
|
۱۳۹۳/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۳
0
0
با سلام.

این نامه را باید تمامی جوانان پیگیری کنند و فقط رسانه ها مقصر نیستند ، ما جوانان هم آن را درست درک نکردیم.
علی
|
-
|
۱۳۹۳/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۴
0
0
با سلام.

این نامه را باید تمامی جوانان پیگیری کنند و فقط رسانه ها مقصر نیستند ، ما جوانان هم آن را درست درک نکردیم.
captcha