الگوی تربیتی خانواده‌ها دستخوش استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای است
کد خبر: 2819038
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

الگوی تربیتی خانواده‌ها دستخوش استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات شهرستان سنندج با اشاره به مضرات استفاده خانواده‌ها از ماهواره گفت: متأسفانه استفاده خانواده‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای الگوی تربیتی فرزندان را دستخوش تغییرات زیادی بوده که با گذشته بسیار متفاوت است.

حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: الگوی تربیتی فرزندان، دستخوش استفاده خانواده‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای است.
وی با بیان اینکه امروزه به واسطه توسعه و افزایش کانال‌های مختلف ارتباطی الگوهای جامعه به‌ویژه جوانان ما تغییر یافته است، افزود: برخی از مباحثی که در گذشته نوعی تابو بود امروزه در جامعه عادی شده است.
حجت‌الاسلام منتشلو اعلام کرد: متأسفانه استفاده خانواده‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای الگوی تربیتی فرزندان را دستخوش تغییرات زیادی کرده که با گذشته بسیار متفاوت است.
وی عنوان کرد: کم‌رنگ شدن جایگاه زن و خانواده به‌عنوان اصل مهمی در پایداری و ثبات جامعه از دیدگاه اسلام و قرآن از دیگر تأثیرات مخرب استفاده از رسانه‌های مختلف است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه بیان کرد: در دنیای امروزی که تأثیرات رسانه‌ها در رفتار خانواده‌ها به‌ویژه فرزندان کاملا مشهود است، امر و نهی کردن دیگر نمی‌تواند خروجی مثبتی را به دنبال داشته باشد.
وی در پایان یادآور شد: امروز دشمنان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی پشت هر اقدام و حرکتی یک دنیا برنامه دارد و بسیاری از مسائل ارزشی را در جوامع اسلامی در قالب همین برنامه‌ها مورد هدف قرار داده است.

captcha