بهینه‌سازی فرآیندهای کاربردی در بخش‌های مختلف آموزشی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 2801630
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
سرلک خبر داد:

بهینه‌سازی فرآیندهای کاربردی در بخش‌های مختلف آموزشی دانشگاه پیام نور

گروه دانشگاه: رئیس دانشگاه پیام نور رشد و تعالی نیروی انسانی و بهینه‌سازی فرایندهای کاربردی در بخش‌های مختلف آموزشی را مهم‌ترین اهداف دانشگاه دانست و گفت: در صورت تحقق این اهداف رضایت دانشجویان حاصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، محمدعلی سرلک، رئیس دانشگاه پیام نور روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات دکتر کریمی گفت: دکتر ابوالحسنی با توجه به سوابق درخشان درعناوین مختلف دانشگاه پیام نور با سمت‌های معاون آموزش و سنجش، معاونت اداری مالی و قائم مقامی دانشگاه، خوشبختانه از پذیرش و مقبولیت خوبی بین جامعه دانشگاه پیام نور برخوردار است و می‌تواند به شکلی شایسته به مدیریت دانشگاه کمک کند.
وی افزود: دکتر کریمی توانست ساماندهی مطلوبی در بخش‌های مختلف حوزه آموزش داشته باشد و امید است با حضور دکتر ابوالحسنی پیشرفت روزافزون در این حوزه حاصل شود.
رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیازمند نگاه ویژه است، افزود: در این بخش با نگاه محدود کننده رو‌به‌رو هستیم که امید است در دوره جدید و با حضور دکتر ابوالحسنی این روند تغییر یابد و وضعیت مناسب‌تر شود.
دکتر سرلک با تأکید بر لزوم تحقق انتظارات جناب آقای دکتر فرهادی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در حکم ابلاغی اظهار داشت: امید است که دانشگاه در راستای اهداف مشخص شده حرکت کرده و بتوانیم در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام برداریم و در مسیر بالندگی دانشگاه پیام نور به‌عنوان دانشگاه باز عمل کنیم.
وی همچنین گفت: با توجه به برنامه‌های تقدیمی وزیر محترم به مجلس شورای اسلامی برنامه‌های آموزشی دانشگاه نیز باید تدوین شود تا با این حرکات هم رشد و تعالی در دانشگاه حاصل شود.
رئیس دانشگاه پیام نور «رشد و تعالی نیروی انسانی»، «اصلاح سیستم‌های دانشگاه، بهینه‌سازی فرایندها و روندهای موجود در سیستم جامع گلستان»، «بهینه‌سازی فرایندهای کاربردی در بخش‌های مختلف آموزشی» را مهم‌ترین اهداف دانشگاه دانست و گفت: در صورت تحقق این اهداف رضایت دانشجویان و ذینفعان حاصل خواهد شد.
دکتر ابوالحسنی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم ضمن قدردانی از ریاست دانشگاه به دلیل حسن اعتماد و قدردانی از دکتر کریمی، گفت: برنامه‌ریزی مدرن برای مسائل کلان آموزشی مهم‌ترین هدف است.
وی مهم‌ترین موضوع دانشگاه را آموزش و ارتقای کیفی آن دانست و گفت: از آنجا که دانشگاه پیام نور دانشگاهی دانشجو محور، برمبنای کتاب و آزمون محور است، شرایط آزمون باید روز به روز بهتر از قبل باشد.
وی «بهره‌مندی از اعضای مجرب دانشگاه پیام نور»، «ایجاد انگیزه در بین اعضای محترم علمی»، «به روز شدن سؤالات»، «ارزیابی مستمر از اعضای هیئت علمی و کارکنان» ، «استفاده از فناوری جدید و تکنیک‌های روز جهت اصلاح چرخه تولید دانشنامه»، «تعامل ویژه معاونت آموزشی با سایر معاونت‌ها و حفظ ارتقای کیفی»، «اصلاح ساختارها و آیین‌نامه‌ها»، «کیفیت آموزش، بررسی هزینه‌های موجود و راهکارهای کسب درآمد» را از مهم‌ترین اقدامات حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور عنوان کرد.

captcha