لزوم رعایت الزامات جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران/ عملکرد مسئولان فارس ارزیابی می‌شود
کد خبر: 2782003
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
رئیس بازرسی منطقه ۳ کشور تأکید کرد:

لزوم رعایت الزامات جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران/ عملکرد مسئولان فارس ارزیابی می‌شود

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام محمودآبادی با اشاره به نگرانی‌های نماینده ولی فقیه در فارس در‌خصوص رعایت الزامات سومین حرم اهل بیت(ع)در ایران، گفت: اداره‌کل بازرسی منطقه ۳ کشور در عملکرد مسئولان نسبت به دغدغه‌های ایشان، ورود خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرسول محمود‌آبادی، میرکل بارزسی استان فارس روز گذشته، 9 بهمن در جمع خبرنگاران به وقایع اخیر شیراز اشاره کرد و گفت: ابراز نگرانی نماینده ولی فقیه در استان، به‌ مثابه نگرانی شخص رهبر معظم انقلاب است.
وی ابراز کرد: بعضاً آیت‌الله ایمانی در خصوص برخی مسائل ابراز نگرانی کرده و می‌کنند که توجه به این مسائل و رفع دغدغه‌های ایشان‌، لازم و ضروری است.
محمود‌آبادی با اشاره به نگرانی‌های نماینده ولی فقیه در فارس در خصوص رعایت الزامات سومین حرم اهل بیت(ع)، تاکید کرد: نمی‌توان که بحثی در مسائل فرهنگی و مسائل جانبی فرهنگی مطرح از سوی آیت‌الله ایمانی مطرح شود و مسئولان بی‌توجه  از آن عبور کنند، لذا این اداره‌کل در عملکرد مسئولان نسبت به دغدغه‌های ایشان، ورود خواهد کرد.
رئیس بازرسی منطقه 3 کشور گفت: باید همه متوجه باشیم که الزامات سومین حرم اهل بیت(ع) چیست و بررسی شود که تا کجا اجازه داریم حرکت کنیم، شاید در بسیاری از شهرها اقداماتی مجاز باشد اما همان اقدامات در شهری که حرم سوم اهل بیت(ع) نام گرفته، مجاز نیست.

captcha