تمدید ثبت نام نوزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه پیام نور
کد خبر: 2736702
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
خاکپور خبر داد:

تمدید ثبت نام نوزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه پیام نور

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول اجرایی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از تمدید مهلت ثبت نام تا دهم بهمن‌ماه خبر داد.

سیاوش خاکپور،‌ مسئول اجرایی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور،‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ با اشاره به تمدید زمان ثبت نام،‌ گفت: زمان برای ثبت نام در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور تا روز دهم بهمن ماه تمدید شده است.
وی افزود: در پی تقاضای مکرر مراکز استان‌ها و عدم توفیق خیل عظیمی از مشتاقان قرآنی در ثبت نام نظر به مصوبه شورای سیاست‌گذاری مسابقات، زمان ثبت نام مسابقات که تا پیش از این 30 دی‌ماه در نظر گرفته شده بود به مدت 10 روز تمدید شد.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور مازندران در ادامه حضور دانشجویان در امتحانات پایان ترم و فرصت نداشتن برای ثبت نام در جشنواره را یکی دیگر از دلایل تمدید زمان ثبت نام عنوان و تصریح کرد:‌ برای حضور هر چه بیشتر دانشجویان در این دوره تبلیغات مناسبی را آغاز کرده‌ایم، که تهیه و توزیع پوستر مسابقات در تمامی واحدها و اطلاع‌رسانی در مورد جشنواره در زمان برگزاری امتحان از جمله این فعالیت‌ها است.
خاکپور بیان کرد: اخبار مسابقات را به صورت پیامکی برای دانشجویان و به خصوص دانشجویان قرآنی ارسال می‌کنیم،‌ علاوه بر این خبر تمدید جشنواره نیز به صورت پیامکی برای 35 هزار نفر از دانشجویان ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار نفر در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که تا زمان پیان یافتن مهلت ثبت نام این رقم به چیزی در حدود 20 هزار نفر برسد.
یادآور می‌شود نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور در بخش‌های شفاهی،‌ کتبی،‌ پژوهشی، ادبی،‌ هنری و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. قرائت به روش تحقیق، قرائت به روش ترتیل،‌ حفظ پنج جزء اول، حفظ 10 جزء،‌ حفظ 20 جزء،‌ حفظ کل قرآن، مدیحه سرایی و اذان از جمله رشته‌های بخش شفاهی این دوره از مسابقات است.
مراحل مقدماتی این مسابقات که شامل دانشگاهی و استانی است تا قبل از پایان یافتن سال و مرحله کشوری نیز اردیبهشت‌ماه در مازندران برگزار می‌شود.

captcha