قرارگاه دانشجویی عمار در فارس راه‌اندازی شد
کد خبر: 2719297
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

قرارگاه دانشجویی عمار در فارس راه‌اندازی شد

گروه اجتماعی: قرارگاه دانشجویی عمار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس آغاز به‌کار کرد.

به گزار ش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی این استان، مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز و همچنین معارفه سرپرست و دبیر اجرایی قرارگاه دانشجویی عمار بسیج دانشجویی فارس در دانشگاه شیراز و با حضور مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی برگزار شد.
در این مراسم، مهدی خسروی به سمت مسئول قرارگاه دانشجویی عمار و عباس توانا نیز به سمت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز منصوب شدند.
علی اصغر مرتضایی راد نیز از مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تودیع و به سمت دبیر اجرایی قرارگاه دانشجویی عمار منصوب شد.
حجت‌الاسلام مهدی کاظمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس در این جلسه  با بیان اینکه بسیج یک مزرعه بی حصار است که همه در آن عضویت دارند، گفت: به تعبیر رهبری هرکس برای نظام دلسوزی کند بسیجی به حساب می‌آید؛ بسیجی شدن آسان اما بسیجی ماندن خیلی سخت است.
وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که بسیجی بودنمان در کارهایمان حرف اول را بزند، افزود: بسیج یک فرهنگ و روحیه است که برای ماندگاری باید همراه با اخلاص، ولایتمداری و قانون‌مداری باشد چرا که قوانین ما ریشه در شرع مقدس اسلام دارد و غفلت از آن‌ها غفلت از اسلام است.
وی با تاکید بر لزوم تقویت اعتقادات پایه برای بسیجیان گفت: کسانی که از نظر اعتقادی ضعیف باشند بعد از مدتی از صحنه خارج خواهند شد.
حجت‌الاسلام کاظمی با بیان اینکه بسیج میدانی وسیع بوده و در قسمت‌های مختلف آن می‌توان فعالیت کرد، ادامه داد: بسیجیان ما انقلابی هستند و با خلوص تمام کار می‌کنند.

captcha