بازدید از مؤسسه قرآنی ۱۴ معصوم راهیان قرآن سفیدار رباط کریم
کد خبر: 2695226
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

بازدید از مؤسسه قرآنی ۱۴ معصوم راهیان قرآن سفیدار رباط کریم

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: طی مراسمی روز گذشته، ۲۰ دی‌ماه از فعالیت‌ مؤسسه قرآنی چهارده معصوم راهیان قرآن سفیدار رباط کریم بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عابد اسماعیل‌زاده، کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم و منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم عصر روز گذشته، 20 دی‌ماه از روند فعالیت‌ها مؤسسه قرآنی چهارده معصوم راهیان قرآن سفیدار رباط کریم بازدید به‌ عمل آوردند.

اطلاع از امکانات و تجهیزات آموزشی و نحوه بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت‌های این مؤسسه و همچنین بازدید از روند احداث طبقه جدید از دیگر اهداف این بازدید بوده است.

این بازدید که با حضور قرآن‌آموزان و خانواده‌های آنان همراه بود، نونهالان قرآنی این مؤسسه به اجرای برنامه تواشیح و قرائت قرآن پرداختند و در ادامه اسماعیل‌زاده به بیان نکاتی پرداخت.

وی گفت: لازم است بسترهای لازم برای توجه و اهتمام بیشتر کودکان و نوجوان به قرآن از سوی خانواده‌ها مهیا شود که این بسترسازی بهترین فرصت برای شکوفا شدن استعدادهای قرآنی فرزندان در رشته‌های گوناگون چون قرائت و حفظ و سایر رشته‌های قرآنی است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم تصریح کرد: از سوی دیگر ضروری است تا فرزندان برای شکوفا شدن استعدادهایشان از قرآن بهره‌مند شوند زیرا قرآن بهترین پناهگاه برای زندگی فرزندان در حال و آینده است.

captcha