تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز
کد خبر: 2626732
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز

گروه فضای مجازی: مسئول کمیته علمی چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز از تمدید مهلت ثبت نام در این مسابقه خبر داد.

حجت‌‌الاسلام رحمت‌الله اروجی، مسئول کمیته علمی چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، از تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین مسابقه وبلاگ نویسی نماز بعد از تصمیم‌گیری در جلسه شورای اقامه نماز استان خبر داد.

وی افزود: با توجه به مدت زمان اعلام شده برای ثبت نام در این مسابقه و به ویژه درخواست‌های مکرر دانشجویان و دانش آموزان مبنی بر هم‌زمان شدن این مسابقه با فصل امتحانات به طور قطع زمان شرکت در مسابقه تمدید خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی برای دانشجویا و دانش آموزان وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همچنین در خصوص نحوه داوری این مسابقه نیز گفت: امسال با توجه به هماهنگی به عمل آمده با موسسه فرهنگی تبیان و ستاد اقامه نماز کشور کار داوری مسابقه بر عهده این موسسه خواهد بود.

وی از ثبت نام بیش از 800 وبلاگ در سامانه مسابقه خبر داد و گفت: خوشبختانه مردم استان به ویژه گروه سنی نوجوان و جوانان در این مسابقات حضور گسترده داشتند که بیشترین آمار شرکت کنندگان نیز مربوط به استان چهارمحال و بختیاری است.

اروجی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان، مخاطبان و جامعه هدف برگزاری این دوره از مسابقات هستند تصریح کرد: علاقمندان از گروه سنی 13 سال به بالا می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیک در  http://chb-namaz.ir  این مسابقات شرکت کنند.

captcha