مهلت ثبت‌نام دوره‌های آموزشی طب سنتی اسلامی در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی
کد خبر: 2617595
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
۱۰ دی؛

مهلت ثبت‌نام دوره‌های آموزشی طب سنتی اسلامی در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

گروه اجتماعی: مدیر مرکز تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری نخستین دوره‌های اموزشی طب سنتی اسلامی ـ ایرانی در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به استقبال از این دوره­‌ها و تقاضای فراگیران ثبت­‌نام دوره‌­های بعدی از هم‌­اکنون تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد.


اسماعیل خسروی‌نوقاب، مدیر مرکز تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، گفت: در حال حاضر در دنیا، به‌ویژه در غرب و آمریکا گرایش به طب سنتی شدید شده است، کشور بزرگ چین نیز با جمعیتی بیشتر از یک میلیارد و 300 میلیون نفر این مهم را به اثبات رسانده که طب سنتی چینی یا همان طب سوزنی می‌تواند سلامت جامعه و مردم را تأمین کند.



وی ادامه داد: پس از ظهور اسلام، با ورود تعالیم بهداشتی اسلام و طب اسلامی، به قدرت طب سنتی به مراتب اضافه شد و احادیث فراوانی در مزیت حجامت و انواع آن آورده شده است، از این‌رو جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با همکاری اساتید و متخصصان این حوزه در استان برای ارتقای سطح دانش در جهت تأمین سلامت و حفظ نشاط اجتماعی، آشنایی با درمان کاربردی در منازل، آشنایی با گیاهان دارویی و نحوه استفاده آنها و افزایش سلامتی جامعه با کاربرد صحیح گیاهان دارویی اقدام به تدوین و برگزاری دوره‌های با عنوان اصلاح سبک زندگی با طب سنتی اسلامی ـ ایرانی و کاربردی گیاهان دارویی در طب سنتی اسلامی ـ ایرانی کرده است.



مدیر مرکز تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب همشهریان به‌ویژه خانم‌­های خانه‌دار در اولین گام بیش از 40 فراگیر زیر نظر اساتید مجرب استان در حال شرکت در این دوره‌ها هستند.



خسروی‌نوقاب عنوان کرد: با توجه به استقبال از این دوره­‌ها و تقاضا و نیاز فراگیران ثبت‌­نام دوره­‌های بعدی از هم‌­اکنون تا 10 دی ماه ادامه دارد که انتظار می‌­رود مثل دوره‌های گذشته از استقبال خوبی برخوردار شود.



وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌ نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 32221020 و 32223006 تماس یا به آدرس پاسداران فلکه قدس خیابان قدس جنب فروشگاه رفاه مرکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.



گفتنی‌است، ساعات پاسخ‌گویی 7:30 تا 20:30 است.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غفور
|
-
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۴
0
0
دوره آموزشی طب سنتی درمشهد ادرس ندارید لطفا راهنمایی کنید
captcha