برنامه‌ریزی محوری در خصوص تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) شیراز صورت گیرد
کد خبر: 2617082
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
علاءالدینی:

برنامه‌ریزی محوری در خصوص تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) شیراز صورت گیرد

گروه سیاسی: فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با تأکید بر لزوم توجه به بحث هویت شیراز گفت: باید برنامه‌ریزی جدی و محوری در خصوص این هویت و جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، آرش علاءالدینی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 18 آذر در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی استان فارس با اشاره به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) این استان گفت: به نظر می‌رسد هویت شیراز یکی از نکات بسیار مهم است که در رأس آن بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ(ع) قرار دارد و باید برنامه‌ریزی جدی و محوری در خصوص این هویت و تبیین ابعاد مختلف این جایگاه برای شیراز و استان فارس صورت گیرد.
وی افزود: جهت مشخص شدن این هویت لازم است که از وقایع تاریخی مهی که رخ می‌دهد، شخصیت‌های محوری هر واقعه که در استان نقش داشته‌اند را شناسایی و به آن‌ها بپردازیم.
علاءالدینی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در حماسه 9 دی بحث ما تقلب در انتخابات نیست بلکه استکبارستیزی است زیرا دعوای دشمنان بر سر ولایت مطلقه فقیه بود و این باید در مسائل تبیینی محور قرار گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با تأکید بر اینکه ستاد 9 دی و دستگاه‌های اجرایی در هفته بصیرت باید به این قضیه ورود پیدا کنند، گفت: اگر در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، حرکت‌های خودجوش مردمی بخواهد صورت گیرد، باید امکانات اجرایی نیز پای کار آیند.
وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد در این میان دستگاه‌های دولتی کمرنگ ورود پیدا کردند و انتظار می‌رود که در بحث حماسه 9 دی بسیار جدی وارد شوند زیرا بحث 9 دی کشمکش بین دو گروه نیست بلکه بحث نظام انقلاب و ولایت است  لذا باید به این سمت رویم.

captcha