اجرای طرح اطعام محرومان در كميته امداد امام خمينی(ره) خراسان جنوبی
کد خبر: 1817256
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۰

اجرای طرح اطعام محرومان در كميته امداد امام خمينی(ره) خراسان جنوبی

گروه سياسی و اجتماعی: معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كميته امداد امام خمينی(ره) خراسان جنوبی از اجرای طرح اطعام محرومان در آستانه ماه ضيافت الهی در اين استان خبر داد.

«هادی محمديان»، معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كميته امداد امام خمينی(ره) خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خراسان جنوبی، ماه رمضان را فرصتی مناسب برای رشد و اعتلای معنوی مؤمنان دانست و گفت: اجرای طرح اطعام محرومان، حضور در نمايشگاه رمضانيه و برپايی پايگاه حامی‌يابی در تهران، ديدار مسئولان استان از منازل مددجويان در قالب طرح «مفتاح الجنه»، جمع‌آوری كمك‌های مردمی در روز قدس و جمع‌آوری فطريه و كفاره‌ها از جمله برنامه‌هايی است كه توسط اين نهاد اجرا خواهد شد.
وی فراهم كردن زمينه لازم برای احيای فرهنگ انفاق، ايثار و نشر سنت‌های حسنه اسلامی را از رسالت‌های حوزه مشاركت‌های مردمی دانست.
محمديان ادامه داد: همزمان با ولادت با سعادت كريم اهل بين حضرت امام حسن(ع) و آغاز هفته اطعام و اكرام نيازمندان، نسبت به توزيع غذای گرم بين مددجويان و اقشار نيازمند اقدام می‌شود كه بر اين اساس طی سال گذشته بيش از 92 هزار پرس غذای گرم بين نيازمندان و مددجويان تحت حمايت توزيع شد.
وی بهره‌مندی بيشتر از همدلی و توانايی‌های خيرين و نيكوكاران برای حمايت از افراد و خانواده‌های نيازمند در ماه پرخيز و بركت رمضان را خواستار شد.
captcha