نشست کارگروه‌ مشورتی ستاد اقامه نماز فارس برگزار شد
کد خبر: 1473409
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

نشست کارگروه‌ مشورتی ستاد اقامه نماز فارس برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست کارگروه مشورتی آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی ستاد اقامه نماز فارس با حضور دبیران اقامه نماز دستگاه‌های مختلف در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نشست کارگروه مشورتی آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی ستاد اقامه نماز فارس امروز، 24 آبان در شیراز برگزار شد.
این نشست حضور دبیران اقامه نماز و نمایندگان ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، آموزش و پرورش، استانداری فارس و دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزاد اسلامی در ستاد اقامه نماز تشکیل شد.
پاک‌فطرت، کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز فارس در این نشست با اشاره به اینکه دولت درصدد تهیه و ارائه پیش‌نویس لایحه برنامه ششم توسعه  به مجلس شورای اسلامی است، بر ضرورت توجه ویژه به توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در این برنامه تأکید کرد.
در ادامه  این نشست پس از بحث و تبادل نظر درباره ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و تبلیغی موجود در کشور، توجه ویژه به حضور پرشور جوانان در امر اقامه  نماز، تهیه و تجهیز نمازخانه یا مسجد در ادارات، مجتمع‌های مسکونی و تجاری، بیمارستان‌ها، پایانه‌های مسافربری  و جاده‌های بین شهری و تقویت بنیه آموزش و پرورش برای گسترش برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه دانش‌آموزان به عنوان پیشنهاد برای گنجاندن  در پیش‌نویس لایحه برنامه ششم ارائه شد.

captcha