تحقق سریعتر بودجه تخصیصی به توسعه حرم شاهچراغ(ع) و دانشگاه مهدویت
کد خبر: 1472949
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
دبیر هیئت رئیسه مجلس خبر داد:

تحقق سریعتر بودجه تخصیصی به توسعه حرم شاهچراغ(ع) و دانشگاه مهدویت

گروه سیاسی: ضرغام صادقی با اشاره به سفر نوبخت، سخنگوی دولت به فارس گفت: در این سفر مقرر شد بودجه تخصیصی به دانشگاه مهدویت، توسعه حرم و مرکز فرهنگی امام عصر(عج) هر چه سریعتر تحقق یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ضرغام صادقی، منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی شب گذشته، 22 آبان در حاشیه نشست محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با مجمع نمایندگان و استاندار فارس در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست مباحث مهم فارس به خصوص تزریق بودجه تخصیصی به طرح و پروژه‌های استانی مطرح شد.
وی افزود: در طی سفر سخنگوی دولت به استان فارس ضمن مطرح شدن برخی از مسائل فرهنگی، مقرر شد بودجه تخصیصی به دانشگاه مهدویت، توسعه حرم و مرکز فرهنگی امام عصر(عج) هر چه سریعتر تحقق یابد.
صادقی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که بودجه استان فارس تا سقف 100 درصد تا پایان سال جاری تخصیص یاید، گفت: موضوع آب شرب و مصرفی در استان از جمله موارد مهم دیگری بود که در این نشست مطرح شد.
دبیر هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه احیا سازمان برنامه و بودجه تا دو هفته آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت محقق شدن بودجه 36 میلیاردی خط دوم آبرسانی به شیراز برای سال جاری، در سال آینده هم مبلغی پیشنهادی ارائه خواهد شد تا شاهد عملیاتی شدن و به بهره‌برداری رسیدن این خط باشیم.
وی موضوع راه‌های روستایی و بین‌شهری استان فارس را یکی دیگر از موضوعات مورد تأکید در این نشست دانست و گفت: قول مساعد نوبخت در تخصیص بودجه فارس و آماده‌سازی برای فراهم شدن زیرساخت اولیه استان در بودجه 94 و افزایش سهم این استان جای خرسندی دارد.
نماینده مردم شیراز در مجلس بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع)، بازدید هوایی از دریاچه بختگان و بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینای صدرا را از مواردی ذکر کرد که نوبخت، سخنگوی دولت در استان فارس از آن‌ها بازدید کرد.

captcha