فعالیت‌های مهدوی در دانشگاه‌ها با ساختاری منظم دنبال شود
کد خبر: 1460351
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

فعالیت‌های مهدوی در دانشگاه‌ها با ساختاری منظم دنبال شود

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی شبکه کانون‌های مهدویت کشور با بیان اینکه در مباحث مهدویت به یک اجماع نرسیده‌ایم، گفت: باید یک ساختار منظم ساماندهی و فعالیت‌های مهدوی را در یک ساختار منظم دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمدجواد عباسی، مسئول روابط عمومی شبکه کانون‌های مهدویت کشور شب گذشته، 22 مهر در مراسم افتتاحیه همایش چهار روزه مهدویت با عنوان «حبل متین» که در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: بشریت با تمام عرض اندام‌هایی که دارد در این دوره به یک مرحله برزخی رسیده است؛ حالتی که بین ماده و معنا در حالت تعلیق قرار دارد.
وی افزود: این جامعه بشری به جایی از تاریخ رسیده که نیاز به تغییر و تحول اساسی و هندسه‌ای را در خود احساس می‌کند و این وضعیت به نقطه حساسی در آستان ظهور خواهد رسید که با ظهور منجی این تغییر تکمیل می‌شود.
عباسی با بیان اینکه نقش ما فراهم‌سازی مقدمات ظهور است، گفت: امام زمان(عج) تا زمانی که ما نخواهیم ظهور نمی‌کند زیرا اگر قرار بود چنین اتفاقی بیفتد برای نسل‌ها و دوره‌های قبل ظهور می‌کرد.
مسئول روابط عمومی شبکه کانون‌های مهدویت کشور با اشاره به نقش این کانون‌ها، گفت: باید فرایند و ساختاری را در فعالان مهدوی ایجاد کرده و به یک هم‌افزایی دست یابیم تا بتوانیم فعالیت مهدوی را به دانشگاه‌ها عرضه کنیم و این تنها هدف ماست.
وی با بیان اینکه متأسفانه ما هنوز در مباحث مهدویت به یک اجماع قلوب نرسیده‌ایم، گفت: همگی ما به‌صورت فردی عاشق امام زمان(عج) هستیم اما فعالیتمان در چه حد است؟ لذا لازم است که یک ساختار منظم را ترتیب داده و ساماندهی کنیم و برنامه‌ها را از همه جا و فعالیت‌های مهدوی را در یک ساختار منظم دنبال کنیم.
عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به تاریخچه تشکیل شبکه کانون‌های مهدویت اشاره کرد و گفت: این شبکه از سال 91 کار خود را با برگزاری همایشی در کاشان آغاز کرد و در طی سال‌های گذشته همایش‌های متعددی در تهران و شیراز نیز برگزار شد و امروز نیز یک همایش دیگر این شبکه در دانشگاه شیراز است.
مسئول روابط عمومی شبکه کانون‌های مهدویت کشور با تأکید بر اینکه باید به یک تشکیلات قوی و اجماع معرفتی دست یابیم، گفت: کانو‌ن‌های مهدویت در نقاط مختلف کشور فعال هستند و ساختارهای استانی نیز گزارش خود را ارائه خواهند داد.

captcha