همایش جوانان پیروان ولایت در خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: 1459873
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

همایش جوانان پیروان ولایت در خراسان شمالی برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ حسینعلی ظفری: همایش جوانان پیروان ولایت خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر خم در سالن اجتماعات اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، همایش جوانان پیروان ولایت به مناسبت عید غدیر خم توسط اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت حوزه علمیه استان خراسان در سالن اجتماعات اداره‌ کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد.

امان‌اله حسین‌پور، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان خراسان شمالی در این همایش ضمن تبریک عید غدیرخم، گفت: شما جوانان پیروان ولایت هستید و این شب یک شب به یاد ماندنی برای همه شما عزیزان خواهد بود.

وی افزود: شب عید غدیر، شب بسیار عزیزی است، چراکه همه جا ذکر امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) بر زبان‌ها جاری است و ذکر ایشان عبادت محسوب می‌شود؛ لذا هر جا محفلی این چنینی به نام و به یاد آن امام همام(ع) باشد عبادت است و تمام ملائک به آن محفل توجه دارند.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان خراسان شمالی در توصیه به جوانان، اظهار کرد: سعی کنید حتما درس‌هایتان را خوب بخوانید و با درس خواندن‌هایتان برای ولایت میدان‌داری کنید و در این راه پیشتاز باشید.

حسین‌پور گفت: همه ما جانمان را فدای ولایت می‌کنیم و امروز اگر جوانان حزب‌الله در برابر بزرگ‌ترین ارتش دنیا می‌ایستند، افتخارشان این است که جان‌هایشان را فدای ولایت کنند. آنان تأسی از ولایت دارند، در برابر تجهیزات اسرائیل می‌ایستند و به آن افتخار می‌کنند، رهبر ما را رهبر خودشان می‌دانند و عکس ایشان را به سینه‌هایشان نصب می‌کنند.

یادآور می‌شود، قرائت قرآن توسط مرتضوی، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، اجرای سرود پیروان ولایت، اجرای برنامه نمایشی «سینمایش همه ایمان» توسط گروه هنری تربیت، برگزاری مسابقه پیامکی معاشرالناس(مروری بر معارف ارزشمند خطبه غدیر)، اعطای جوایز به حاضران به قید قرعه و ... از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

captcha