مهلت ثبت‌نام دوره آموزشی «مبارزه با پولشویی» تمدید شد
کد خبر: 1437759
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
توسط پژوهشکده پولی و بانکی؛

مهلت ثبت‌نام دوره آموزشی «مبارزه با پولشویی» تمدید شد

گروه اقتصاد: مهلت ثبت‌نام دوره آموزشی «مبارزه با پولشویی: ویژه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی بانکی مرکزی، مدیریت امور آموزشی و همایش‌های پژوهشکده پولی و بانکی، «دوره آموزشی مبارزه با پولشویی: ویژه بانک‌ها و موسسات اعتباری» را در روزهای 20 تا 22 مردادماه، به مدت 18 ساعت، با تدریس کارشناسان اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی برگزار می‌کند. آزمون پایان دوره نیز در روز دوشنبه 27 مرداد برگزار شده و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه اعطا خواهد شد.

با توجه به الزام شورای عالی مبارزه با پولشویی و قانون مبارزه با پولشویی، کلیه کارشناسان و فعالان بازار پولی کشور، اعم از بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، بیمه ها، صندوق‌های قرض‌الحسنه، صرافی‌ها، بنیادها و مؤسسات خیریه و شهرداری‌ها موظف هستند آموزش‌های لازم در این زمینه را کسب نمایند.

براساس این گزارش، مهلت ثبت‌نام این دوره، تمدید شده است؛ لذا، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به صفحه ویژه دوره آموزشی مراجعه کرده و یا با شماره 88657395 تماس حاصل فرمایند.

captcha