اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عضو ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی شد
کد خبر: 1429469
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عضو ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی شد

گروه جامعه: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در راستای تحقق توسعه عالمانه و مدبرانه فرهنگ مهدویت عضو ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با هدف فراگیر کردن فرهنگ مهدویت، انتظار و ایجاد همبستگی ملی و فراملی در راستای انتظار مهدویت، رفع انحرافات و دفع آسیب‌ها به منظور مراقبت از فرهنگ مهدوی، ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های مهدوی و ساماندهی استفاده از ظرفیت تمامی مؤسسات، سازمان‌ها، مراکز و افراد در اجرای برنامه‌های مهدوی در حال فعالیت است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در راستای تحقق منویات معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به توسعه عالمانه و مدبرانه فرهنگ مهدویت عضو ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی شد.

رئیس ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی از سوی دفتر مقام معظم رهبری تعیین و به ستاد معرفی می‌شود که در حال حاضر حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد جمکران این سمت را بر عهده دارد.

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، مرکز تخصصی مهدویت، رادیو معارف، مرکز پژوهش‌های صدا و سیما از جمله بنیانگذاران این ستاد بوده‌اند.

بنابر این گزارش، در حال حاضر مؤسسه آینده روشن، مؤسسه تبلیغ  انفاق امام زمان(عج) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله اعضای این ستاد هستند.

از جمله وظایفی که به عهده اعضای شورا است می‌توان به ترسیم سیاست‌های کلی و راهبردی ستاد، تصویب برنامه‌های کلان ستاد و تصویب برنامه و بودجه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی اشاره کرد.

captcha