مراسم وداع با شهید جواد زند در همدان برگزار می‌‌شود
کد خبر: 1422086
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

مراسم وداع با شهید جواد زند در همدان برگزار می‌‌شود

گروه اجتماعی: مراسم وداع با شهید جواد زند که در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه ارتفاعات ماهو در استان کردستان به مقام شهادت نائل آمده است چهارم تیر در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‌‌الاسلام حسن رضوی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان سه‌شنبه، سوم تیر در جمع خبرنگاران گفت: مراسم وداع با شهید جواد زند که در درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب در منطقه ارتفاعات ماهو در استان کردستان به مقام شامخ شهادت نائل آمده است چهارشنبه، چهارم تیر در همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا نشستی در فرمانداری همدان برگزار و مقرر شد مراسم وداع با این شهید گرانقدر، بعد از نماز مغرب و عشا در بقعه امامزاده عبدالله همدان برگزار شود.

رئیس اوقاف همدان اظهار کرد: علاوه بر برگزاری مراسم وداع با این شهید مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید ساعت 9 صبح چهارشنبه، چهارم تیر در همدان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید از مسجد جامع همدان شروع می‌شود و تا میدان پروانه‌ها ادامه دارد و از عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید دعوت می‌شود.

captcha