مهلت ثبت نام در طرح «نشاط معنوی» در فارس اعلام شد
کد خبر: 1418782
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
15 تیرماه؛

مهلت ثبت نام در طرح «نشاط معنوی» در فارس اعلام شد

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس مهلت ثبت نام در طرح «نشاط معنوی» این استان را 15 تیر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی،‌ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 27 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه این استان گفت: این طرح جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با رویکرد قرآنی و مذهبی در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این طرح در استان فارس 15 تیرماه است، گفت: این طرح از 8 تیر آغاز و تا 20 مرداد در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
حجت‌ا‌لاسلام حسینی با یادآوری اینکه محل ثبت این طرح بقاع متبرکه سراسر استان فارس است،‌ گفت: مخاطبان طرح نشاط معنوی گروه سنی 8 تا 16 سال در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تشکیل می‌دهود
معاون فرهنگی اوقاف فارس به برنامه‌های طرح مذکور اشاره کرد و گفت:‌ برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن، مشاوره، کلاس‌های عقیدتی و تربیتی، فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه‌های طرح «نشاط معنوی» است.
وی خاطرنشان کرد:‌ همچنین علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی در این طرح، اردوهای تفریحی و زیارتی نیز برای شرکت‌کنندگان نیز برگزار می‌شود.

captcha