تریبون نماز جمعه پایگاه و جایگاه انعکاس بیانات و رهنمودهای رهبری است
کد خبر: 1414374
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
آیت‌الله نعیم‌آبادی:

تریبون نماز جمعه پایگاه و جایگاه انعکاس بیانات و رهنمودهای رهبری است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تریبون نماز جمعه پایگاه و جایگاه انعکاس بیانات و رهنمودهای رهبری است و خطبه‌های نماز جمعه نیز براساس اصول و تقوا و مبنای دین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیروز، 13 خرداد در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان رودان گفت: حجت‌الاسلام الهی‌منش از ائمه جمعه پرتوان و فعال استان می‌باشد که علاوه بر هدایت افکار عمومی به پیگیری کارهای عمرانی نیز در شهرستان رودان پرداخته است. 

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی افزود: اگر مردم  رودان بخواهند شهرشان پیشرفت و رشد کند باید از فرماندار و مسئولان کارهای اجرایی و از امام جمعه شهرستان راهنمایی و کار هدایتی بخواهند و شخص امام جمعه را درگیر مسائل جزیی شهر نکنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان گفت: محوریت تمام امور رهبری می‌باشد و امام جمعه به عنوان نماینده رهبر در شهرستان باید پیرو و ادامه دهنده خط رهبری باشد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی افزود: تریبون نماز جمعه پایگاه و جایگاه انعکاس بیانات و رهنمودهای رهبری است و خطبه‌های نماز جمعه نیز براساس اصول و تقوا و مبنای دین می‌باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام امیر الهی‌منش، امام جمعه اسبق شهرستان رودان نیز در این مراسم گفت: 13 سال پیش و در زمانی که این شهرستان نزدیک به 8 سال بود امام جمعه نداشت وارد این شهرستان شدم که در آن زمان مشکلات فرهنگی زیادی در شهرستان وجود داشت.

حجت‌الاسلام الهی‌منش افزود: الحمدلله امروز پس از گذشت 13 سال شهرستان رودان به یکی از قطب‌های فرهنگی در استان تبدیل شده است و در کشور نیز در حوزه فرهنگی حرفی برای گفتن دارد.

وی بیان کرد: امیدوارم که در مدت فعالیت خود در این شهرستان برای مردم این شهر مفید و مؤثر بوده باشم و مردم شهرستان رودان از بنده ابراز رضایت داشته باشند.

در این مراسم حکم امام جمعه شهرستان رودان که از سوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صادر شده بود، قرائت شد و حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی تاج‌زاد به عنوان امام جمعه شهرستان رودان معرفی و از زحمات 13 ساله حجت‌الاسلام الهی‌منش تقدیر و قدردانی شد.

captcha