بررسی نقش رهبری جامعه اسلامی در حفظ امنیت اجتماعی و روانی در رادیو سلامت
کد خبر: 1413966
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
همزمان با سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب؛

بررسی نقش رهبری جامعه اسلامی در حفظ امنیت اجتماعی و روانی در رادیو سلامت

خبرنگاران افتخاری/ رقیه بقائی: نقش رهبری جامعه اسلامی در حفظ امنیت اجتماعی و روانی همزمان با سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب در رادیو سلامت بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، گروه‌های برنامه‌ساز این شبکه رادیویی همزمان با 14 خردادماه، سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌کنند.

براساس این گزارش، برنامه «افق روشن» کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت به سردبیری فاطمه شهبازی از ساعت 9:10 با حضور اسدالله طاهررضی، کارشناس مذهبی، محسن ایمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به بررسی نقش رهبری جامعه اسلامی در حفظ امنیت اجتماعی و روانی می‌پردازد.

همچنین، ویژه‌برنامه «محبوب خدا» کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم به تهیه‌کنندگی فریدون ارکانی از ساعت 10 به‌مدت 120 دقیقه با حضور کارشناسان مذهبی و مهمانان ویژه از جمله رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، نماینده ولی فقیه در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، پزشک امام خمینی(ره) از رادیو سلامت پخش می‌شود.

در ادامه برنامه‌های این شبکه رادیویی گروه سلامت روان و خانواده نیز در برنامه «سایبان آرامش» از ساعت 13:20 به‌مدت 40 دقیقه موضوع تأثیر ارتباط عاطفی پدران با فرزندان بر سلامت روان فرزندان را بررسی می‌کند.

گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت نیز در برنامه «سلام جوانی» از ساعت 17 به‌مدت 40 دقیقه با حضور کارشناسان موضوع «الگوپذیری جوانان از رهبر کبیر انقلاب» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

برنامه «خیابان بهبودی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده نیز از ساعت 19:10 با حضور کارشناسان و روان‌شناسان به این سؤال «بهترین یادگاری که از انسان می‌تواند بماند، چیست؟» پاسخ می‌دهد.

captcha