بزرگترین تلاش دشمنان از بین بردن ولایت‌پذیری مردم ایران است
کد خبر: 1413668
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
رئیس پلیس فارس:

بزرگترین تلاش دشمنان از بین بردن ولایت‌پذیری مردم ایران است

گروه اجتماعی: سجادیان با تأکید بر حضور همیشگی مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه گفت: بزرگترین تلاش دشمنان اسلام از بین بردن ولایت‌پذیری ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی فارس امروز، 12 خرداد در جمع خبرنگاران پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را تکلیفی الهی دانست و تأکید کرد: همه باید به این تکلیف الهی عمل کنیم.
وی با تأکید بر حضور همیشگی مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: بزرگترین تلاش دشمنان اسلام از بین بردن ولایت‌پذیری ملت ایران است ولی ملت شریف ایران این آرزوی دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد.
سجادیان عنوان کرد: امام خمینی(ره) جان دوباره‌ای به اسلام بخشید و به برکت انقلاب اسلامی ایران در این سال‌های اخیر بیداری اسلامی در میان ملت‌های منطقه ایجاد شده است.
رئیس پلیس فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حاصل مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام راحل است افزود: ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) خواهد بود.
وی، ولایت‌مداری را رمز شکست‌ناپذیری ملت ایران دانست و تأکید کرد: این ویژگی بارز باعث جدایی‌ناپذیری ملت از رهبر معظم انقلاب شده است.
سجادیان در پایان ماندگاری نظام را در گرو پاسداری از خون شهدا دانست و گفت: همه ما باید در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و همچنین آرمان‌های بزرگ امام راحل تلاش کنیم.

captcha