اقدامات تروریستی نشان از پویایی ونفوذ پذیری اسلام و جمهوری اسلامی ایران دارد
کد خبر: 1411954
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
سلیمانی:

اقدامات تروریستی نشان از پویایی ونفوذ پذیری اسلام و جمهوری اسلامی ایران دارد

گروه اجتماعی:استاندار چهارمحال و بختیاری اقدامات تروریستی را نشان از پویایی و نفوذ پذیری اسلام و جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمنان ما از نفوذ گسترده انقلاب اسلامی ایران در جهان واهمه دارند بنابراین دست به هر اقدامی برای توقف این نفوذ خواهند زد اما بدانند نقشه‌های آنان شکست خورده است.

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی بعقوبه عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، این اقدامات ددمنشانه و خصمانه را نشات گرفته از عربستان، آمریکا و مستکبران جهان دانست.

وی تفرقه افکنی در میان مسلمان به ویژه شیعیان را هدف اصلی از این اقدامات دانست و گفت: دشمنان با این اقدامات وقیحانه خود تلاش می‌کنند ملت‌های آزادی خواه و استقلال طلبی همچون جمهوری اسلامی ایران را سرکوب و مستعمره کنند، اما بدانند که این ملت شکست ناپذیر است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه مسلمان پیرو مکتب پیامبر و اهل بیت(ع) هیچ گاه سلطه و زورگویی را نخواهد پذیرفت، تصریح کرد :گروه‌های تکفیری و وهابیت افراطگر و خون خوار به سرکردگی عربستان و آمریکا و با هدف اختلاف و تفرقه افکنی بین کشور دوست و همسایه ایران و عراق دست به چنین اقدامات خصمانه و ضد بشری زده اند.

وی این گونه اقدامات را نشان از پویایی، سرزندگی و نفوذ پذیری اسلام و جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان ما از این پویایی و نفوذ گسترده انقلاب اسلامی ایران در جهان ترس و واهمه دارند بنابراین دست به هر اقدامی برای توقف این نفوذ خواهند زد.

سلیمانی با تاکید بر لزوم حفظ بصیرت و ایستادگی در برابر دشمنان تصریح کرد: این اقدامات با هدف  ایجاد تفرقه و دو دستگی بین شیعه و سنی رخ داده است، اما به یقین دشمنان راه به جایی نخواهند برد؛ چرا که اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان ناگسستنی است و بصیرت آنان این توطئه شوم را نیز خنثی می‌کند.

وی دین اسلام را دین رحمت، عدالت، دوستی، برادری و مبارزه با ظلم و ستم دانست و با بیان اینکه همین ویژگی‌های برجسته دین اسلام دشمن را خشمگین و عصبانی کرده است، گفت: مذهب شیعه در قالب نظام جمهوری اسلامی ایران راه صحیح خود به سمت کمال را پیدا کرده است و روزبه زوز بر عظمت این راه و نظام افزوده می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قطره قطره خون شهدا عزت و اقتدار این نظام را تضمین می‌کند تصریح کرد: این گونه اقدامات تنها چهره زشت و پلید دشمن را رسوا خواهد کرد و حقانیت اسلام و نظام جمهوری اسلامی را به همگان ثابت خواهد کرد.

سلیمانی با بیان اینکه شهدا پیام ظلم ستیزی را در جهان زنده و احیا کرده‌اند، افزود: خون شهید به جهانیان فهماند که هیچ گاه نباید زیر بار ظلم، ستم و استعمار مستکبرین رفت چرا که عزت و استقلال شما را با ذلت و حقارت شما معامله خواهند کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، این نقشه دشمن را شکست خورده دانست و گفت: وحدت بین فرق و مذاهب شیعه و سنی در زیر بیرق ولایت و رهبری ولی فقیه هیچ گاه اجازه عملیاتی شدن چنین نقشه شومی را به دشمن نخواهد داد.

captcha