مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان در اردکان برگزار شد
کد خبر: 1408614
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان در اردکان برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ عباسعلی سرداری: مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج هنرمندان شهرستان اردکان با معرفی علی رعیت‌زاده به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج هنرمندان شهرستان اردکان با حضور زمانیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان، پارسائیان، رئیس بسیج هنرمندان استان یزد، امامی، معاون ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان و مسئولان انجمن‌های فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.



در این جلسه، ابتدا زمانیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان ضمن تبریک و خوش‌آمدگویی، با اشاره به اینکه بسیج هنرمندان بازوی توانمندی است که می‌تواند با کمک و همکاری داشتن با انجمن‌ها عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با بسیج هنرمندان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمال همکاری را داشته باشند و همگی دست در دست هم دهیم و با توجه به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری، واژه فرهنگ را که خیلی مظلوم واقع شده و هیچ نگاه و توجه ویژه‌ای به آن نمی‌شود را با انجام دادن فعالیت‌های ارزشی و اهداف کاربردی تحقق بخشیم.



در ادامه امامی، معاون ناحیه مقاوت بسیج اردکان گفت: هنر می‌تواند وسیله‌ای جهت پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام باشد که بسیج هنرمندان می‌تواند در آن نقش ویژه‌ای داشته باشد و هنر در خدمت پرورش و تربیت انسان است.



زمانیان با اشاره به اینکه استفاده از هنر مانند موسیقی جهت شاد کردن مردم یک کار پسندیده است اما استفاده از هنری که با ارزش‌های دینی و اسلامی سازگار باشد، افزود: هنر اسلامی هنری است که همیشه ماندگار و در خدمت دین است.



همچنین، در ادامه، پارسائیان، رئیس بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد هنر که فرمودند «هیچ اندیشه‌ای ماندگار نیست مگر آنکه در قالب هنر باشد» گفت: امیدواریم با سعی و تلاش بتوانیم از داشته‌هایی که از قبل داشته‌ایم استفاده صحیح کنیم و بتوانیم آن‌ها را جهانی کنیم.



وی اظهار کرد: بسیج هنرمندان یزد مدت 10 سال است که تأسیس‌ شده  و در رشته‌های فیلم، عکاسی، شعر و آواها، نواها، انیمیشن، تئاتر و غیره ... دارای انجمن است که مشغول به فعالیت هستند.



در پایان این مراسم از زحمات جابر قطب‌الدینی به پاس زحماتی که در این مدت به‌عنوان مسئول بسیج هنرمندان اردکان داشت، تشکر و قدردانی شد و طی حکمی که از سوی سازمان بسیج هنرمندان کشور ارسال شده بود، علی رعیت‌زاده به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان شهرستان اردکان انتخاب شد.

captcha