فعالیت‌های نوروزی ستاد اقامه نماز فارس تشریح شد
کد خبر: 1385956
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

فعالیت‌های نوروزی ستاد اقامه نماز فارس تشریح شد

گروه اجتماعی:‌ انجام تمهیدات جهت اقامه نماز اول وقت در اماکن عمومی، چاپ و توزیع نشریه اذان، برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه ایام نوروز از جمله فعالیت‌های ستاد اقامه نماز فارس در ایام نوروز سال 1393 است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 20 اسفند در جمع خبرنگاران با تشریح جایگاه فارس به عنوان قطب گردشگری، به ویژه در ایام تعطیلات نوروز و سفرهای هموطنان از سراسر کشور به نقاط مختلف این استان، بر ضرورت فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تسهیل در اعمال عبادی به ویژه نماز اول وقت تأکید کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با دستگاه‌های اجرایی متولی، تمهیدات لازم برای دسترسی آسان مسافران نوروزی جهت اقامه نماز اول وقت انجام گرفته است .
وی،  بهسازی و آماده‌سازی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی و مهیا کردن نمازخانه‌های رستوران‌ها، هتل‌ها در شهرها و جاده‌ها و مراکز فرهنگی عمومی را ازاقدامات انجام گرفته توصیف و عنوان کرد‌: شماره پیامک مرکز رسیدگی به تخلفات پلیس راهور به شماره 110120 جهت اعلام عدم توقف اتوبوس‌های بین شهری برای نماز و شماره 30007070 سامانه اعلام شکایات وضعیت نمازخانه‌های بین راهی و پایانه‌های سفری وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است .
حجت‌الاسلام سقاچی، چاپ و توزیع 10 هزار نسخه نشریه اذان را از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز فارس در ایام نوروز برشمرد و از برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه ایام نوروز 93 خبر داد و افزود: هموطنان گرامی می‌توانند با ارسال عکس یا خاطره با موضوع نماز در سفر در این مسابقه شرکت کنند .
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا 20 فروردین سال 1393 مهلت دارند خاطرات خودرا به نشانی www. namaz. Ir و تصاویر خود را به صندوق پست الکترونیکی ستاد اقامه نماز به نشانی  ro.snamaz@gmail.com ارسال کنند .
وی با اشاره به اینکه اسامی برگزیدگان مسابقه در تاریخ 15 اردیبهشت 93 از طریق  سایت ستاد اقامه نماز به آگاهی عموم رسانده خواهد شد، گفت: به برگزیدگان هدایای ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت .

captcha