محفل انس با قرآن در بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 1382083
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲

محفل انس با قرآن در بیجار برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری محفل انس با قرآن ‌اواخر اسفند‌ همزمان با ایام فاطمیه(س) در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل‌، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ دینی ـ قرآنی مراسم نورانی محفل انس با قرآن اواخر اسفند همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه شهرستان بیجار برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این محافل حلقه‌های تفسیری قرآن کریم نیز برای آشنایی هرچه بیشتر حاضران با محتوای قرآن برگزار می‌شود، افزود: این محفل همزمان با ایام فاطمیه در سطح شهرستان اجرا می‌شود و حضور پرشور جوانان نشان از عشق و ارادت این قشر به اهل بیت(ع) است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با بیان اینکه قرآن باید سرمشق کارهای ما باشد، افزود: درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به‌دنبال دارد.
وی با اشاره به هدف برگزاری محفل انس با قرآن اعلام کرد: برگزاری محافل انس با قرآن فضای قرآنی در جامعه و استفاده از ابعاد دینی، علمی و اعتقادی قرآن را ایجاد می‌کند.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بیان کرد: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ـ قرآنی و پیروی از آموزه‌های قرآنی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.
وی در پایان انس با قرآن را هدایت‌کننده کجروی‌ها و انحراف‌های جامعه به طرف روشنگری دانست و یاد آور شد: برگزاری مراسم عزاداری به‌مناسبت فرا‌رسیدن ایام فاطمیه از دیگر برنامه‌های این اداره است.

captcha