ولایت مداری و ولایت پذیری بسیجیان چهارمحال و بختیاری مثال زدنی است
کد خبر: 1380030
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
اکبری:

ولایت مداری و ولایت پذیری بسیجیان چهارمحال و بختیاری مثال زدنی است

گروه سیاسی: فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم(ع)با اشاره به رشادت های رزمندگان چهارمحال و بختیاری در زمان هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، گفت: روحیه ولایت مداری و ولایت پذیری بسیجیان چهارمحال و بختیاری مثال زدنی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، علی محمد اکبری، فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) در بازدید از گردان امام حسین(ع) بروجن، از نزدیک، روند فعالیت های گردان امام حسین علیه السلام شهرستان بروجن را مورد بررسی قرار داد و روحیه ولایتمداری و ولایت پذیری بسیجان چهارمحال و بختیاری را مثال زدنی دانست.

وی گردان های امام حسین(ع)را از یگان های آماده رزم بسیج و سپاه دانست که با سطح آمادگی بالای رزمی عقیدتی، خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدی برضد انقلاب اسلامی مهیا کرده‏اند.

اکبری با اشاره به رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در زمان هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، تصریح کرد: افتخارات تیپ 44 قمربنی هاشم(ع)در صحنه های مختلف و میدان رزم، زبانزد خاص و عام است.

به گزارش ایکنا، در این بازدید، قربانعلی خونکاری، فرمانده گردان امام حسین(ع) بروجن به ارائه گزارشی از اقدامات رزمی، فرهنگی این گردان پرداخت.

captcha