جانباز 70 درصد شیمیایی،به جمع همرزمان شهیدش پیوست
کد خبر: 1374702
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
سردار سیف الله محمدی؛

جانباز 70 درصد شیمیایی،به جمع همرزمان شهیدش پیوست

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان زنجان، گفت: سردار سیف‎الله محمدی جانباز 70 درصد شیمیایی، ظهر دیروز پس از تحمل 28 سال درد و رنج به فیض شهادت نایل شد.

امیرعلی نیک‎بخش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) از زنجان گفت: سردار سیف‎الله محمدی جانباز 70 درصد شیمیایی، ظهر دیروز به فیض شهادت نایل شد.
وی اظهار کرد: این سردار شهید در دوران دفاع مقدس با عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جبهه‎های نبرد حق علیه باطل اعزام می‌شود و در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه سال 64 با استنشاق گازهای شیمیایی عامل اعصاب در عملیات والفجر، در کنار اروند رود به درجه جانبازی می رسد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه صدمات وارده به این جانباز از ناحیه چشم، ریه، پوست و اعصاب بوده است، ابراز کرد: این جانباز 70 درصد پس از تحمل 28 سال دردورنج، ظهر دیروز در حین اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد به لقاء الله پیوست.
نیک‎بخش خاطرنشان کرد:این دلاورمردان از جان و مال خویش گذشته و برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به دفاع از مرزهای ایران اسلامی پرداختند که آشنایی نسل سوم با این دلاورمردان می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت اهداف و آرمان های انقلاب داشته باشد.
وی متذکر شد: جانبازان هشت سال دفاع مقدس،سرمایه های عظیم و گرانقدری برای جامعه هستند که باید تا زمانی که در کنار ما هستند، قدردان آنان باشیم.
این مقام مسئول در پایان،یادآورشد: مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار، امروز ساعت 14 از مقابل مسجد جامع به طرف گلزار شهدای پایین خواهد بود.

captcha