اولویت‌‌بخشی به جایگاه زن؛ بارزترین ثمره انقلاب برای بانوان
کد خبر: 1371188
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

اولویت‌‌بخشی به جایگاه زن؛ بارزترین ثمره انقلاب برای بانوان

گروه اجتماعی: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اولویت‌بخشی به جایگاه زن در جامعه و دادن حیات دوباره به آن را، بارزترین ثمره پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای بانوان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سهیلا نصرصادقی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان روز گذشته، 15 بهمن در محفل انس با قرآن کریم که در مقبره هاجر خاتون سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سی و پنجمین سالگرد پیروی انقلاب یادآور رشادت‌‌های مردان و زنان بزرگ این سرزمین است.
وی با اشاره به اینکه این بزرگواران آتشی را روشن کردند که خاموش کردن شعله‌های آن برای رژیم طاغوت امکان‌پذیر نبود، افزود: قدرت معنوی مردم ایران باعث این پیروزی عظیم شد و توانستیم رژیم دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را که ابرقدرت‌ها از آن حمایت می‌کردند، از پایه نابود کنیم.
نصرصادقی اعلام کرد: رهبری پیامبر‌گونه امام خمینی(ره) و وحدت، یکدلی و یکپارچگی اقشار مختلف مردم ایران اسلامی باعث براندازی نظام ظلم و جور شد.
وی با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب با دادن خون هزاران شهید این سرزمین آبیاری شد، بیان کرد:  این بزرگمردان از سال 42 تا زمان پیروزی انقلاب همواره در همه صحنه‌ها حضورداشتند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان بارزترین ثمره انقلاب برای بانوان را اولویت‌بخشی به جایگاه زن و دادن حیات دوباره به آن دانست و تصریح کرد: اکنون در تمامی عرصه‌ها، زمینه برای پیشرفت زنان در جامعه فراهم است.
نصرصادقی با بیان اینکه زنان ما سرمشق تمامی زنان جهان هستند، اظهار کرد: اکنون باید زنان هوشیار باشند و بدانند که وظیفه آن‌ها در زمان حاضر چیست.
وی با اشاره به اینکه اکنون ترفند دشمنان تغییر کرده است، بیان کرد: راه انداختن هجمه‌های فرهنگی بین جوانان ما از ترفندهای جدید دشمنان این مرز و بوم است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: زنان باید با الگو گرفتن از قرآن کریم و علم و درایت، از سنگر خانواده خود محافظت و نگه‌داری کنند.
وی در پایان به لزوم تعمیق باورهای دینی در خانواده‌ها اشاره و یادآور شد: باید فرزندانمان را با آموزه‌های قرآنی آشنا و تربیت آنها را به شیوه صحیح انجام دهیم.

captcha