تکیه بر آموزه‌های دینی عامل سعادت و تعالی جامعه است
کد خبر: 1349515
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

تکیه بر آموزه‌های دینی عامل سعادت و تعالی جامعه است

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان با اشاره به اینکه قرآن قانون اساسی همه مسلمانان بوده است، گفت: با تکیه بر آموزه‌های قرآنی می‌توان سعادت و تعالی همیشگی جامعه اسلامی را رقم زد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، کامل گلباغی مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان روز گذشته، 10 دی در مراسم قرائت دعای ازبعید رحلت پیامبر اکرم(ص) که با حضور گسترده اعضای کانون‌های مساجد سنندج در مسجد جامع این شهر برگزار شد، بر ضرورت ترویج آموزه‌های قرآنی و مبانی دینی بین نسل جوان جامعه تأکید کرد.



وی افزود: قرآن، سنت و سیره رسول الله(ص) از محورهای وحدت همه مذاهب اسلامی بوده و دشمنان با تمام توان می‌خواهند که مسلمانان را از این محورهای وحدت‌‌بخش دور سازند لذا احساس مسئولیت همگانی و ایجاد حساسیت در جهان اسلام نسبت به ترویج این مبانی وحدت‌‌بخش از جمله اصولی‌ترین اموراست.



گلباغی ابراز امیدواری کرد: با گسترش فعالیت‌های قرآنی و برپایی محافل و نشست‌های تخصصی حوزه دین بتوان زمنیه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان را با آموزه‌های قرآنی و مبانی هویت‌بخش فراهم کرد.



وی با اشاره به اینکه قرآن، سنت و سیره رسول الله(ص) از محورهای وحدت همه مذاهب اسلامی بوده است، گفت: پیوندعمیق مردم کردستان با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) ناگسستنی است.



مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان اعلام کرد: قرآن قانون اساسی همه مسلمانان بوده و با تکیه بر آموزه‌های قرآنی می‌توان سعادت و تعالی همیشگی جامعه اسلامی را رقم زد.



وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در ایران شاهد نگاهی وحدت آفرین در سراسر کشور هستیم که این مهم در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری روز به روز سایه خود را در جهان می‌گستراند و جایگاه والای نظام اسلامی ایران را در حوزه وحدت، تفکر و اندیشه در سطح بین‌المللی مستحکم‌تر می‌کند.



گلباغی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی آن را تضمین کننده تعالی و عزت انقلاب اسلامی برای سال ‌ها و دهه ‌های آینده دانست و یادآور شد: این حضور اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب بود و همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

captcha