سالگرد 9 دی، منشور ولایت پذیری و بیداری ملت ایران است
کد خبر: 1349169
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
فرماندار بستک:

سالگرد 9 دی، منشور ولایت پذیری و بیداری ملت ایران است

گروه سیاسی: فرماندار شهرستان بستک گفت: ملت ایران با حرکت عظیم و بی نظیر خود در 9 دی، جلوه ای ناب از ولایت پذیری، بصیرت، آگاهی و وحدت را به نمایش گذاشت و سالگرد این حماسه در سال جاری، منشور هدایت و بیداری ملت ایران را به نمایش گذاشت.


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، محمد مشتاق زاده امروز دوشنبه، 9دی در جمع راهپیمایان 9دی اظهار کرد: ملت ایران با حرکت عظیم و بی نظیر خود در 9 دی، جلوه ای ناب از ولایت پذیری، بصیرت، آگاهی و وحدت را به نمایش گذاشت و فتنه های دشمنان انقلاب را با شکست مواجه کرد.



وی در ادامه بیان کرد: حماسه 9 دی‌ ماه سال 88 از سرفصل‌های مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی، منشور هدایت و بیداری نسل‌های آینده کشور در مصاف با کینه‌توزی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان قسم خورده ایران و عبور آنان از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و پرخطر تاریخی است.



فرماندار بستک با بیان اینکه دشمنان نظام همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: عقیده و باور مردم و تکیه بر ولایت فقیه موجب شکست همیشگی دشمن شده است.



مشتاق زاده بیان کرد: اقدام ملت بزرگ ایران در نهم دی، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می آید و این امر سند عزت نظام و مردمی بودن جمهوری اسلامی را ثابت کرد و مردم در این روز پشتیبانی خودرا از ولایت، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اعلام داشتند.



وی با اشاره ب اینکه حماسه 9 دی پیام های مهمی دارد که یکی از آن ها، پایبندی به اصول اساسی اسلام و خط سرخ ولایت و امامت و اطاعت از رهبری است، گفت: ملت ایران در 9 دی سال 88 نشان دادند که خون سرخ حسینی همچنان در رگ های آنان جاری است و در مواقع لزوم با اطاعت از ولایت فقیه با جان و مال خود برای دفاع از آرمان های انقلاب در میدان حاضر می شوند.



فرماندار بستک در پایان افزود: حماسه‌ای که در این روز به وقوع پیوست به معنای واقعی کلمه، رشد فکری و سیاسی ملت بزرگ کشورمان را به منصه ظهور رساند و این موضوع را ثابت کرد که ملت ما دنباله‌رو عقاید باطل نیستند.

captcha