9 دی؛ نمایشی از ولایت‌پذیری، بصیرت و وحدت ملت ایران
کد خبر: 1346087
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
فرماندار قائن اظهار کرد:

9 دی؛ نمایشی از ولایت‌پذیری، بصیرت و وحدت ملت ایران

گروه سیاسی: ملت ایران با حرکت عظیم و بی‌نظیر خود در 9 دی، جلوه‌ای ناب از ولایت‌پذیری، بصیرت، آگاهی و وحدت را به نمایش گذاشتند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حسین شرافتی‌راد، فرماندار قائن امروز، سوم دی در نشست ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی این شهرستان با بیان اینکه نهم دی روز میثاق مجدد با ولایت است، گفت: تا به امروز با هدایت‌های پیامبرگونه ولی فقیه، تمامی نقشه‌های پشت پرده دشمنان اسلام نقش بر آب کرده است.



وی اظهار کرد: ملت ایران با حرکت عظیم و بی‌نظیر خود در 9 دی، جلوه‌ای ناب از ولایت‌پذیری، بصیرت، آگاهی و وحدت را به نمایش گذاشت، فتنه‌های دشمنان انقلاب را با شکست مواجه و به جهانیان نشان داد که هرگز حاضر به عقب‌نشینی از ارزش‌های دینی و انقلابی خود نیست.



فرماندار قائن گفت: حمایت رهبر فرزانه از دولت تدبیر و امید به‌ویژه گروه دیپلماسی خارجی و موفقیت‌های مذاکرات اخیر ژنو بر عزت و عظمت نظام افزوده است و تعامل و وحدت و انسجام مسئولان نظام و تبیعت از ولایت رمز موفقیت و باعث پیشرفت نظام است.



‌شراقتی تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی بصیرت و وفاداری خود را به امام و ولایت به‌منصه‌ ظهور گذاشتند و نقطه‌ عطفی برای حرکت‌های بیداری اسلامی در جهان شدند.



گفتنی ‎است؛ مراسم گرامیداشت 9 دی، یکشنبه هشتم دی، بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد امام رضا(ع) شهرک آزادگان برگزار می‌شود.

captcha