فعالیت‌های ستاد اقامه نماز فارس در مدارس تشریح شد
کد خبر: 1335960
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
در سال جاری؛

فعالیت‌های ستاد اقامه نماز فارس در مدارس تشریح شد

گروه اجتماعی: برگزاری 8 دوره آموزشی نماز شایستگان، 300 نشست تخصصی نماز ویژه دانش‌آموزان و اولیای آنان، 60 نشست فرهنگی، مسابقه مکاتبه‌‌ای نماز، مسابقه تألیف کتاب نماز و... از جمله فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در مدارس فارس در سال جاری است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز امروز، 17 آذر در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد گفت: با توجه به نیاز نوجوانان و جوانان به آشنایی با معارف دینی، به‌ویژه اسرار، احکام و آداب  نماز، اکثر برنامه‌های ستاد اقامه نماز ویژه این گروه سنی است که با انجام هماهنگی و تعامل کامل با آموزش و پرورش به مرحله اجرا در‌می‌آید.



وی،  برگزاری 8  دوره آموزشی نماز شایستگان ویژه دانش‌آموزان دوره دبیرستان با هدف ایجاد انس و پیوند جوانان با مسجد و نماز جماعت، برپایی 300 نشست‌ تخصصی نماز ویژه دانش‌آموزان و اولیای آنان، 60  نشست فرهنگی با عنوان ثانیه‌های انس را از فعالیت‌های این ستاد در سال جاری برشمرد.



حجت‌الاسلام سقاچی ادامه داد: برگزاری مسابقه مکاتبه‌ای نماز با عنوان «پله‌های آسمانی» ویژه دانش‌آموزان دوره دبیرستان درمناطق محروم وروستایی با پوشش 12 هزار نفر و برگزاری مسابقه تألیف کتاب نماز با عنوان «نویسندگان جوان و جوانان نویسنده» در دو گروه سنی 15 تا 20 سال و 20 تا 30 سال از دیگر فعالیت‌های ستاد اقامه نماز با همکاری آموزش و پرورش در سال جاری است.



مدیرعامل فرهنگی شهرداری شیراز، برگزاری کارگاه هم‌اندیشی با موضوع نماز ویژه کارشناسان انجمن اولیا و مربیان، برگزاری دوره تربیت مبلغ نماز ویژه ائمه جماعات مدارس شیراز و گزینش و اعزام روحانیان به مدارس را از دیگر اقدامات این ستاد در جهت اشاعه فرهنگ نورانی نماز عنوان کرد.

captcha