داستان نویسان، آموزه های قرآنی و انبیاء الهی را سرلوحه کار خود قرار دهند
کد خبر: 1333881
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
میلانی:

داستان نویسان، آموزه های قرآنی و انبیاء الهی را سرلوحه کار خود قرار دهند

گروه هنر: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه های داستان نویسی در این نهاد خبر داد و افزود: خط و مشی که حوزه هنری استان در این قبیل کارگاه ها دنبال می کند این است که داستان نویسان آموزه های قرآنی و انبیاء الهی را در داستان های خود سرلوحه قرار دهند.


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری استان، شامگاه گذشته، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: کارگاه داستان نویسی شنبه های هر هفته از ساعت 16 الی 18 در محل اتاق جلسه حوزه هنری برگزار می شود.



وی با بیان اینکه مهدی ابراهیم پور مدرس کارگاه داستان نویسی می باشد، اظهار کرد:  هدف از تشکیل این کارگاه ترغیب و تشویق نویسندگان به ادبیات داستانی، سرلوحه قرار دادن آموزه های قرآنی و انبیاء الهی و نیز توجه به پتانسیل‌های فرهنگی استان و استفاده از آن در ادبیات داستانی می باشد.



میلانی افزود: آموزش و ارتقای سطح داستان‌نویسی داستان‌نویسان استان از دیگر اهداف برگزاری کارگاه داستان نویسی در حوزه هنری استان می باشد.



وی ادامه داد: در این کارگاه به اهمیت و ضرورت داستان نویسی، مقدمات داستان نویسی، زاویه دید، سبک و روش های صحیح و استاندارد داستان نویسی پرداخته می شود.

captcha