ولایت‌پذیری، از شاخصه‌های حرکت در مسیر الهی است
کد خبر: 1327579
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲

ولایت‌پذیری، از شاخصه‌های حرکت در مسیر الهی است

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: بصیرت و ولایت‌پذیری، شاخصه‌های حرکت در مسیر الهی هستند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا علوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ امروز، 11 آذر در مراسم در محضر خوبان گفت: سنت خدا بر این است که انسان‌ها همواره مورد امتحان قرار گیرند؛ چرا که با امتحانات الهی مشخص می‌شود که چه کسانی تا به آخر در مسیر حق باقی می‏‌مانند.



وی خاطرنشان کرد: عمل صحیح از مهم‌ترین عوامل موفقیت انسان در عرصه این امتحانات است و انسان‌ها در صورتی می‌توانند از امتحانات بزرگ سربلند بیرون بیایند که امتحانات کوچک را با موفقیت پشت سر گذارند.



حجت‌الاسلام علوی همراهی با کاروان امام حسین(ع) را از بزرگترین حماسه‌سازی‌ها و موفقیت در امتحانات الهی دانست و تصریح کرد: کسانی در رکاب حضرت سیدالشهداء(ع) بودند و به فوز عظیم شهادت نائل شدند که در بزرگترین امتحان الهی موفق شدند.



وی حضور در رکاب ولی امر مسلمین و نیل به فوز شهادت را منوط به آمادگی درونی و قلبی دانست و تبعیت از ولایت و امام زمان را از توفیقات الهی برشمرد که به‌واسطه بصیرت حاصل می‌شود.



مسئول نمایندگی ولی فقه در سپاه ناحیه کوهرنگ بصیرت را شاخص و قطب نما در حرکت به‌سوی هدف الهی عنوان کرد و منویات ولی امر مسلمین را جهت‌دهنده به این حرکت الهی برشمرد.

captcha