ولایت‌پذیری، عامل راهبردی بسیج در دفاع از انقلاب است
کد خبر: 1321774
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵

ولایت‌پذیری، عامل راهبردی بسیج در دفاع از انقلاب است

گروه سیاسی: مدرس حوزه علمیه با اشاره به ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی میان آحاد مردم، اسلحه بسیج در دفاع از انقلاب را ولایت‌پذیری عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی، مدرس حوزه و دانشگاه صبح امروز، 3 آذر در همایش بانوان بسیجی شهرستان صحنه گفت: امروز اسلحه بسیج در دفاع از انقلاب ولایت‌پذیری است.



وی افزود: انقلاب ما ثمره خون هزاران شهد گلگون‌کفن است که با جان خود این انقلاب را حفظ کردند و امروز ما به‌عنوان امانت‌داران، باید به‌خوبی وظیفه خود را انجام دهیم.



حجت‌الاسلام فاضلی تصریح کرد: اگر دیروز رزمندگان ما در سنگرهای خود اسلحه به دست در دفاع از میهن در حال نبرد بودند امروز ما باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم با این تفاوت که سنگرها و اسلحه‌های ما تغییر پیدا کرده و سلاح امروز ما از بر کردن شعارهای انقلاب اسلامی است.



این مدرس دانشگاه ضمن اشاره به جایگاه والای بسیج در نظر امام راحل گفت: ایشان به بسیج اهمیت ویژه‌ای می‌دادند، به طوریکه فرمودند: آرزوی من این است که در روز قیامت با بسیجیانم محشور شوم و این سخن نشان‌دهنده اهمیت بسیج و بسیجی است.



وی در پایان تأکید کرد: جوانان به‌عنوان نیروی محرکه و پویای هر جامعه باید در انتخاب الگوها و هدف‌های خود توجه ویژه‌ای داشته باشند چون اگر جوانان هدف‌های خود را صحیح انتخاب کنند آن جامعه به کمال خواهد رسید.

captcha