حضرت زینب(س) مکتب عاشورا را از تحریف مصون داشت
کد خبر: 1311579
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷
مرادی:

حضرت زینب(س) مکتب عاشورا را از تحریف مصون داشت

گروه خبرنگاران افتخاری / حمیدرضا گل‌محمدی: مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان که 14 آبان‌ماه در دبیرستان شهدای بخش این شهرستان برگزارشد، گفت: حضرت زینب(س) به همراه دیگر زنان اسیر کربلا در کنار حفظ، صیانت از حجاب و عفاف خود پیام عاشورا را منتقل کرده است.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) در مازندران، رقیه مرادی، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در این مراسم گفت: عاشورا مکتب انسا‌ن‌سازی است که در تاریخ کوچک‌ترین خدشه و خللی در انتقال آموزه‌های آن انجام نشده است.



وی با بیان اینکه بعد از حادثه دهم محرم حضرت زینب(س) به همراه دیگرزنان اسیر کربلا در کنار حفظ، صیانت از حجاب و عفاف خود پیام عاشورا را منتقل کرده است، افزود: حضرت زینب(س) به عنوان پیام‌رسان این نهضت عظیم کاری کرد که پیام عاشورا در نینوا گم نشود، بعد از 14 قرن، انقلاب اسلامی پیام‌ها و آموزه‌های عاشورا را زنده کرده است و زنان ما امروز در حقیقت کار زینبی و اقدام جهادگونه در احیاء ارزش‌های اسلامی می‌کنند.



مرادی مهمترین رسالت زنان را در فعالیت‌های اجتماعی و حضور پرشور در جامعه بیان حقایق و ارزش‌های اصیل اسلام برشمرد و اظهار کرد: چهره اسلام باید به زیباترین شکل امروز به تمام  دنیا ارائه شود تا بشریت بداند که عاشورا دارای زیبایی‌ها و ظرائف بسیاری است.



مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با اشاره به نقش حضرت زینب(س) در روز عاشورا بیان کرد: همان‌طور که امام حسین(ع) وظیفه خطیر خود را با کمال شجاعت در روز عاشورا به انجام رساند، حضرت زینب(س) نیز با سخنان کوبنده خود در زنده نگه‌داشتن قیام و نهضت عاشورا مثمر ثمر واقع شد.

captcha