اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال مهم‌ترين ابزار در تحريم اقتصادی است
کد خبر: 1117457
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
فرمانده سپاه بقيةالله شيراز

اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال مهم‌ترين ابزار در تحريم اقتصادی است

اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار «توليد ملی،‌ حمايت از كار و سرمايه ايرانی» مهم‌ترين ابزار در تحريم اقتصادی كشور هستند.


گروه سياسی: اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار «توليد ملی،‌ حمايت از كار و سرمايه ايرانی» مهم‌ترين ابزار در تحريم اقتصادی كشور هستند.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، حميدرضا گرامی، فرمانده سپاه بقيةالله شيراز چهارشنبه،‌ 19 مهرماه در جمع هاديان سياسی اين ناحيه از سپاه با اشاره به توطئه توطئه‌‌گران كه می‌خواهند شاخ و برگ نظام را كوتاه كنند، گفت:‌ مهم‌ترين ابزار در تحريم اقتصادی، عمليات روانی، رشد و توجه ويژه مسئولان و مردم، اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار «توليد ملی، حمايت از كار و سرمايه ايرانی» است.


وی تأكيد كرد: مردم با صبر و مقاومت و مسئولان با همت و تلاش مضاعف درصدد قطع دست دشمنان داخلی و خارجی تلاش كنند.


گرامی با تصريح اينكه امروز شاهد نزديك‌تر شدن دو جبهه حق و باطل هستيم و دنيای كفر و استكبار در جبهه شيطان صف‌آرايی كردند، گفت: ايران اسلامی در جبهه ديگر مقابل شيطان و اعوانش با ياری پروردگار ايستادگی می‌كند.


فرمانده سپاه بقيةالله شيراز ادامه داد: اين جبهه كفر و نظام سلطه و مستبد با ايجاد فضای نااميدی در كشور درصدد بی‌ثباتی و زمينه تشنج در افكار عمومی با 3 هدف، ايجاد شكاف بين مسئولان و مردم و ناكارآمد جلوه دادن نظام در اداره جامعه و عقب‌نشينی نظام از اهداف، سياست‌ها و دستاوردهای خود است.


وی اظهار كرد: دشمن با ورود به فتنه اقتصادی و ارتباط با دشمنان داخلی نظام و با ايجاد رعب و وحشت درصدد ايجاد شكاف و تفرقه در بين مردم و مسئولان است تا مردم را عليه نظام بدبين كنند اما آن‌چه كه وعده الهی است پيروزی حق بر باطل است.


گرامی اضافه كرد: همان‌طور كه در حال حاضر استكبار در انزوا قرار گرفته و دچار سردرگمی و گيجی شده و از هر ابزاری استفاده می‌كند تا جلوی حركت انقلاب اسلامی را بگيرد اما غافل از اينكه مبانی علمی و عملی امام راحل 33 سال پيش به بركت خون شهدا و توجهات امام عصر (عج) و صبر و مقاومت ايثارگران و ملت ايران در سايه ولايت و رهبری به‌بار نشسته است.


اين مقام نظامی در پايان خاطرنشان كرد: اين برای دنيای كفر و استكبار ضعف و مايه حقارت است كه بخواهند به‌نوعی با ساير ترفندها جلوی اين حركت مردمی را بگيرند و اين حركت عظيم جايگاه جهانی خود را به‌دست آورده است.

captcha