احيا‌ مساجد به‌وسيله انسان‌های با‌انگيزه موجب مصونيت جامعه می‌شود
کد خبر: 1111469
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۷
فرمانده سپاه بقيةالله شيراز

احيا‌ مساجد به‌وسيله انسان‌های با‌انگيزه موجب مصونيت جامعه می‌شود

اگر بخواهيم جامعه را به فضای واقعی خود مصون كنيم بايد مساجد جايگاه واقعی خود را به‌وسيله انسان‌های باانگيزه احياء كنند.


گروه اجتماعی: اگر بخواهيم جامعه را به فضای واقعی خود مصون كنيم بايد مساجد جايگاه واقعی خود را به‌وسيله انسان‌های باانگيزه احياء كنند.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، حميدرضا گرامی، فرمانده سپاه بقيةالله شيراز دوشنبه، 10 مهرماه در همايش فرماندهان برتر طرح قله پايگاه‌های مقاومت سپاه ناحيه بقيةالله شيراز با بيان اينكه ضرورت اجرای هرچه دقيق‌تر اهداف طرح قله كه نوعی الگوسازی است بر هيچ‌كس پوشيده نيست، گفت: هر يك از 450 پايگاه مقاومت ناحيه بقيةالله دارای ويژگی و توانمندی خاص در انجام مأموريت‌ها چون جذب، امنيت و مسائل علمی است و از بين اين پايگاه‌ها 80 پايگاه به‌عنوان نمونه و 40 پايگاه به‌عنوان شاخص معرفی شده است.


وی با اشاره به پايگاه‌های شاخص در مركز استان كه به‌عنوان ديده بان و چشم عمل می‌كنند، تأكيد كرد: پايگاه‌های نمونه و شاخص بايد مسجد محوری را به‌ عنوان يك منشأ مبنايی در دستور كار خود قرار دهند.


گرامی اظهار كرد: اگر بخواهيم جامعه را به فضای واقعی خود مصون كنيم بايد مساجد جايگاه واقعی خود را به‌وسيله انسان‌های باانگيزه احيا كنند و با جذب حداكثری و توانمندسازی شوراها برای برطرف كردن آسيب‌های اجتماعی بپردازند و مساجد را احيا‌ كنند.


فرمانده سپاه بقيةالله به اشاعه امر به معروف و نهی از منكر و نيز اجرای طرح شجره طيبه صالحين اشاره كرد و در ادامه ضمن محكوم كردن هتك حرمت پيامبر اكرم‌(ص) اظهار كرد: دشمن در انزوای كامل به‌سر می‌برد و اين انزوا باعث شد كه با هتك حرمت به اسلام و سوزاندن قرآن و كاريكاتورهای موهن آغاز شود و دشمن درصدد شروع جنگ اديان و هتك حرمت پيامبر عظيم‌الشأن اسلام است.


وی در پايان از بسيجيان و عموم مردم در راهپيمايی در نماز جمعه دعوت كرد كه در راهپيمايی جهت محكوم كردن افكار صهيونيزم و نشان دادن چهره واقعی آمريكای جنايت‌كار و صهيونيست شركت كنند تا بار ديگر نشان و عظمت دين و قرآن را در سراسر جهان نظاره‌گر باشيم.

captcha