عملیات «وعده صادق» پیامدی غرورآفرین برای مسلمانان است
کد خبر: 4212184
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

عملیات «وعده صادق» پیامدی غرورآفرین برای مسلمانان است

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: پژوهش‌های تحقیقاتی مؤسسات مطالعات راهبردی نشان می‌دهد که نگاه به ایران و نظام اسلامی با این عملیات تغییر پیدا کرد و در واقع عملیات وعده صادق میخی بر تابوت صهیونیست‌ها بود که پیامدهای آن در آینده برای مسلمانان غرورآفرین و برای صهیونیست‌ها سهمگین است.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس گفت: وعده صادق دقیق برنامه‌ریزی شده بود و دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ علیه رژیم صهیونیستی و تنبیهی توسط ملت ایران در پی حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: پژوهش‌های تحقیقاتی مؤسسات مطالعات راهبردی نشان می‌دهد که نگاه به ایران و نظام اسلامی با این عملیات تغییر پیدا کرد و در واقع عملیات وعده صادق میخی بر تابوت صهیونیست‌ها بود که پیامدهای آن در آینده برای مسلمانان غرورآفرین و برای صهیونیست‌ها سهمگین است.

سردار سلیمانی گفت: در سایه تفکرات صهیونیستی، مردم مظلوم و بی دفاع غزه بیش از شش ماه است که بی‌سلاح و در سخت‌ترین شرایط مقاومت می‌کنند، اما یک نفر اعلام نارضایتی نکرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسرائیل در برابر پاسخ ایران، حداکثر توان و ظرفیت خود را در قالب ۱۰ کشور به میدان آورد، گفت: سنت الهی قاعده‌هایی داشته که ملت ایران به آن اعتماد دارد و تاکنون جنگ‌های بسیاری در جهان شکل گرفته و کشتار مسلمانان پیامد تمدن منحرف شده از مسیر الهی بوده که پایان این دوران فرارسیده چون سنت الهی است.

وی تصریح کرد: شروع پایان این دوران با پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود که خداوند، انقلاب اسلامی را به پرچمداری امام راحل به پیروزی رساند تا زمینه اضمحلال این ستم‌ها فراهم شود و از همین مسجد شکر صحرای طبس و از زبان مردم ولایتمدار خراسان‌جنوبی، یزد و مردم شهرستان طبس اعلام می‌کنیم که ملت‌ها امیدوار باشند به این مسیر و آن نگاهی که به ملت ایران و رهبر حکیم و فرزانه دوخته‌اند قطعاً به نتیجه مورد انتظار خواهد رسید.

سلیمانی با بیان اینکه ویژگی اسلام بر خلاف تمدن غرب این است که در خدمت همه دولت‌ها و ملت‌های دنیا خواهد بود، گفت: واقعه طبس، شهادت محمد منتظر قائم، شهدای جبهه مقاومت و همه پیروزی‌های ملت مسلمان پیام مهم داشته و این است که عظمت مسیر حق بزرگ‌تر از آن بوده که در ذهن‌ها شکل گرفته چون آرایش جدید جهان اسلام قدرت زیادی دارد که باید غرب آن را باور کند و و آمریکا دست از جنایت‌های خود بردارد.

مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی نیز بیان کرد: با توجه به اهمیت واقعه صحرای طبس و حضور مسافران و گردشگرانی که طی سال در این محل و مسجد شکر حضور پیدا می‌کنند، برقراری اینترنت پرسرعت از اهمیت زیادی برخوردار است که امروز محقق شد.

وی گفت: ۳۵ میلیارد ریال برای تأمین اینترنت پرسرعت در این منطقه با پیگیری‌های متعدد از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین و هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha