پاسخ ایران به اسرائیل مقتدرانه و بازدارنده بود
کد خبر: 4210883
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

پاسخ ایران به اسرائیل مقتدرانه و بازدارنده بود

استاندار کردستان با بیان اینکه «وعده صادق» در نواختن سیلی به رژیم منحوس اسرائیل محقق شد، گفت: پاسخ ایران به اسرائیل مقتدرانه و بازدارنده بود و علاوه بر آثار حیثیتی و نمایش اقتداری که به‌دنبال داشت، بازدارنده از بروز جنگ بود.

نشست استاندار با رؤسای کانون‌های کارگری و کارفرمایی استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان روز گذشته، ۲۸ فروردین ماه در نشست با رؤسای کانون‌های کارگری و کارفرمایی استان، ضمن ابراز خوشحالی و تبریک بابت عملیات مقتدرانه و بسیار افتخارآمیز نیرو هوا فضای سپاه پاسداران علیه رژیم متجاوز اسرائیل، گفت: تنبیهی که نسبت به جرثومه ننگین و موجودیت نامبارک رژیم خبیث صهیونیستی انجام شد در ابعاد مختلف به گفته تحلیل‌گران بین‌المللی بزرگ‌ترین عملیات پهبادی دنیا بود و از طرفی گنبد آهنین و سامانه‌های بسیار پیشرفته که سالیان سال کشورهای دنیا را با آن تهدید می‌کردند، شکست خورد.

وی با بیان اینکه «وعده صادق» در نواختن سیلی به رژیم منحوس اسرائیل محقق شد، افزود: پاسخ ایران به اسرائیل مقتدرانه و بازدارنده بود و علاوه بر آثار حیثیتی و نمایش اقتداری که به دنبال داشت، بازدارنده از بروز جنگ بود.

استاندار کردستان بیان کرد: با وجود تلاش رسانه‌ای رژیم غاصب برای کوچک شمردن حمله اخیر با ناکامی مواجه شدند و نتوانستند این پیروزی افتخارآمیز را کتمان کنند کما اینکه امروز تحلیلگران منصف دنیا از این شهامت، قدرت، اقتدار و توان کم‌نظیر  نظامی ایران در دنیا تجلیل می‌کنند و این افتخار بزرگ مایه خوشحالی مردم دنیا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌ تشکل‌هاو انجمن های کارگری و کارفرمایی استان ادامه داد: بسیاری از اتفاقات خوب همچون آغاز بیمه کارگران ساختمانی از استان کردستان نشأت گرفته است‌ لذا استمرار  اقدامات این صنف مجرب مورد انتظار است.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه  قوت کارشناسی در مجموعه تشکل‌های کارگری را باید قدربدانیم و همدلی و همگرایی در همه مجموعه‌ها را ارج می‌نهیم، افزود: سال ۱۴۰۲ برای کردستان سال موفقی بود با وجود همه نقاط ضعف و قوت آما برآیند کلی نشانگر این است که در شاخص‌های مختلف توفیقات خوبی حاصل شده است که بیانگر معدل خوبی برای استان و پایه خوبی برای سال جدید است.

طبق اظهارات استاندار کردستان، به رغم اینکه استانی هستیم که در شاخص‌های اقتصادی سالیان متمادی شرایط خوبی نداشته‌ایم و با مروری از گذشته تا امروز و ازجمله سال‌های دوران دفاع مقدس به دلایل مختلف و فرصت‌هایی که از دست رفته است شاهدیم که در این حوزه شرایط مطلوبی نبوده اما متا سی حج سی که که از سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ حاصل شده نشان می‌دهد که روند مثبتی در حال انجام است و باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع پراهمیت سرمایه‌گذاری با توجه به ظرفیت‌های استان گفت: مهم‌ترین راهکار برون رفت استان از همه چالش‌های اقتصادی، توجه به حوزه سرمایه‌گذاری و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاران است.

زارعی‌کوشا یادآور شد: در مجموعه صنعت و معدن استان برای بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در مقیاس‌های بزرگ کمتر از ۴۸ ساعت مجوزهای لازم صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خواستار معافیت استان از سیاست‌های انقباظی بانک مرکزی هستیم، منابع استانی در سال گذشته را ۵۳ همت بیان کرد و افزود: فقر منابع بانکی داریم که افزایش این منابع، تلاش جمعی را می‌طلبد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه انتخاب شعار سال دغدغه مقام معظم رهبری و همانند یک دهه گذشته حول مسئله اقتصاد نامگذاری شده است، تأکید کرد: نسخه اصلی برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی مردمی کردن اقتصاد است.

وی با ذکر اینکه مشارکت مردم در تحقق شعار سال نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، گفت: به عنوان نماینده دولت اعلام می‌کنم با مشارکت مردم همچون دیگر عرصه‌ها می‌توان اقتصاد را متحول کرد.

زارعی‌کوشا، طرح راهکارها و پیشنهادات کارشناسی شده برای تحقق مشارکت مردم توسط نخبگان و  صاحب نظران در جهت ارتقای شاخص‌های اقتصادی و کاهش بیکاری استان  را خواستار شد‌.

انتهای پیام
captcha