نشست حمایت از جبهه مقاومت غزه در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4207453
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
به میزبانی دانشگاه لرستان

نشست حمایت از جبهه مقاومت غزه در لرستان برگزار می‌شود

به‌مناسبت روز جهانی قدس نشست حمایت از جبهه مقاومت غزه با مشارکت دانشگاه لرستان و برخی سخنرانان و دانشگاه‌های جهان اسلام به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

روز جهانی قدسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، پیش‌نشست مجازی حمایت از غزه، برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های روز جهانی قدس و برنامه‌ریزی برگزاری نشست فراملی حمایت از غزه و فلسطین در دانشگاه لرستان برگزار شد.

این پیش‌نشست مجازی، شامگاه چهارشنبه، 8 فروردین‌ماه با حضور مجازی علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این پیش‌نشست مجازی، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان گفت: در هفته آینده، نشست حمایت از جبهه مقاومت غزه با مشارکت دانشگاه لرستان و برخی سخنرانان و دانشگاه‌های جهان اسلام به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی رژیم صهیونیستی را یک رژیم وحشی دانست که مشغول انجام انواع جنایت‌ها همچون نسل‌کشی، کودک‌کشی و تجاوز به حقوق مردم مظلوم غزه است.

نظری ادامه داد: پایداری و مقاومت مردم غزه در برابر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی، ایستادگی موساییان در برابر فوعونیان زمان است و وعده خداوند در قرآن کریم است که موساییان پیروز خواهند شد.

وی رسالت مهم دانشگاه‌ها را برگزاری متداوم این‌گونه نشست‌ها و همایش در راستای روشنگری هرچه بیشتر ماهیت ضد بشری و ضد انسانی رژيم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: مردم غزه اگرچه با انواع جنایت‌ها و فشارها روبه‌رو هستند اما استوار و محکم در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان استکباری این رژیم ایستاده‌اند و این گویای پایبندی مردم غزه به آرمان‌های فلسطین است.

در این پیش‌نشست مجازی، حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی، مسیر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را مسیر حق و حقیقت دانست و گفت: پیروزی با جبهه حق یعنی جبهه مقاومت است.

وی اضافه کرد: یکی از آثار تحولات غزه این بود که در این تحولات همچون فرایند غربال‌گری، مشخص شد که چه کسانی طرفدار حق و حقیقت و چه کسانی هوادار باطل هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، ادامه داد: برگزاری نشست فراملی حمایت از غزه به میزبانی دانشگاه لرستان یک اقدام مثبت در راستای حمایت هرچه بیشتر از جبهه حق و محور مقاومت است. مسئله فلسطین و غزه موضوعی است که هرکس در هر جایگاهی قرار دارد باید از آن حمایت کند.

در این پیش‌نشست مجازی، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، مهم‌ترین محتوای برنامه‌ریزی‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای برگزاری نشست فراملی حمایت از غزه و برنامه‌های روز جهانی قدس را تشریح کرد.

انتهای پیام
captcha