بقاع متبرکه ملایر؛ میزبان طرح «آرامش بهاری، ضیافت الهی»
کد خبر: 4206957
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۱

بقاع متبرکه ملایر؛ میزبان طرح «آرامش بهاری، ضیافت الهی»

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: طرح «آرامش بهاری، ضیافت الهی» با هدف استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع در ۸ بقعه متبرکه شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

طرح آرامش بهاریحجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همه ساله در آستانه سال نو طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص با هدف استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع توسط اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. «آرامش بهاری، ضیافت الهی» همزمان با ایام نوروز در هشت بقعه متبرکه شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح در تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده‌ ابراهیم طجر سامن، و...  در حال برگزاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه در این طرح شش نفر از مبلغان بومی و اعزامی از قم حضور دارند، تصریح کرد: برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های کودکان، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، برنامه‌های فرهنگی و محافل قرآنی، نماز جماعت، مسابقات فرهنگی آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری و... از برنامه‌های طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه ملایر است.

وی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه تحویل سال و سفره هفت‌سین در بقاع متبرکه شاخص با پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و توزیع بسته‌های متبرک در بقاع متبرکه شهرستان ملایر انجام شد، ابراز کرد: اطعام‌دهی در راستای نیت واقف، برپایی جشن نیمه ماه مبارک رمضان، برپایی مراسم احیای شب‌های پر فضیلت قدر و... از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام
captcha