تلاوت ترتیل جزء نهم قرآن با صدای حمیدرضا احمدی‌وفا
کد خبر: 4206230
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰

تلاوت ترتیل جزء نهم قرآن با صدای حمیدرضا احمدی‌وفا

تلاوت ترتیل جزء نهم قرآنی کریم با صدای قاری بین‌المللی کشورمان منتشر شد.

به گزارش ایکنا، تلاوت ترتیل جزء نهم قرآن کریم با صدای حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان در نهمین روز از ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود. 

این تلاوت که برای اولین بار منتشر می‌شود سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در استودیوی شورای عالی قرآن ضبط شده و سال ۱۴۰۱ در حاشیه هفدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

از ویژگی‌های این تلاوت باید به کیفیت بالای صوت قاری و کیفیت فنی ضبط آن اشاره کرد. همچنین با توجه به اینکه حمیدرضا احمدی‌وفا دوره اقراء را نزد محمد فهمی عصفور مصری گذرانده است، مؤلفه‌های آموزش اقراء هم در آن لحاظ شده است.

یادآور می‌شود، حمیدرضا احمدی‌وفا، از قاریان بین‌المللی کشورمان است که در سال ۱۳۸۲ و در بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران موفق به دریافت رتبه نخست شد.

احمدی‌وفا متولد سال ۱۳۵۹ در شهر نیشابور است، وی علاوه بر تلاوت که بالاترین رتبه مسابقات قرآن را کسب کرده، در بحث اذان که یکی دیگر از علائق او بوده، نیز موفق به دریافت رتبه‌های متعددی شده است. 

از جمله این رتبه‌ها دریافت رتبه اول مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سال ۷۵ و رتبه اول مسابقات اذان کل کشور در سال ۱۳۷۸ است.

وی تا کنون سفرهای تبلیغی و ترویجی متعددی به کشورهای مختلف دنیا داشته است که از جمله آنها می‌توان به کشورهای تانزانیا، عربستان، امارات، آفریقای جنوبی، ترکیه، جمهوری آذربایجان، بنگلادش، پاکستان و ... اشاره کرد.

احمدی وفا

کد
 
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد اسکندری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۵
0
0
خداوند به همه شما اجر عظیم عطا بفرماید امشاالله
captcha