پیش‌بینی 970 مدرسه فارس برای اسکان مسافران نوروزی
کد خبر: 4206039
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
معاون استاندار فارس اظهار کرد

پیش‌بینی 970 مدرسه فارس برای اسکان مسافران نوروزی

معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس از پیش‌بینی 970 مدرسه در این استان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

محمد فرخ‌زاده، معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد فرخ‌زاده، معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس امروز، 27 اسفندماه در آیین آغاز به کار پویش ملی «چشم به راهیم» استان فارس که در شیراز برگزار شد، گفت: ایام نوروز زمان سفر و در کنار خانواده بودن است از این‌رو سفر ایمنی را برای هموطنان در فارس را به همراه همکاری مسافران با عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه و کسانی که درقبال حفظ جان مردم مسئولیت دارند، آرزومندیم.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تصریح کرد: پویش ملی «چشم به راهیم» نوید چشم به راه بودن ما را برای مسافران و مسافران را برای خانواده‌ها به همراه دارد پس امیدواریم در کنار یکدیگر با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اصول اخلاقی در بهار طبیعت و بهار قرآن شاهد کمترین حوادث باشیم و سالی نکو را همراه با همدلی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه استان فارس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، ادامه داد: در کنار هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، تنها اداره آموزش‌وپرورش فارس در سراسر استان ۹۷۰ مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی کرده است و با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد ها و مردم با فرهنگ استان، فارس برای حضور مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در پایان سخنان خود بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مسافران نوروزی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha