دنبال ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر برای سفرهای نوروزی مردم به فارس هستیم
کد خبر: 4205571
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

دنبال ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر برای سفرهای نوروزی مردم به فارس هستیم

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام از تلاش و همفکری در کنار دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی در این استان خبر داد.

محمودرضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمودرضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی فارس امروز، 25 اسفندماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های این سازمان گفت: به دلیل جاذبه‌های گردشگری استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت(غ) همه ساله در ایام نوروز شاهد تردد بسیار بالایی در محورهای مواصلاتی استان فارس هستیم.

وی اضافه کرد: تمام ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس با تلاش و همفکری و همدلی در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه که مهم‌ترین آن ابر آزادراه شیراز ـ اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر تردد مسافران نوروزی را ایمن‌تر می‌سازد، تأکید کرد: هر اقدامی در جهت رضایت‌مندی مردم و مسافران و کاهش تلفات و تصادفات باید انجام گیرد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: با توجه به افتتاح ابر پروژه آزادراه شیراز ـ اصفهان و بخشی از بزرگراه جهرم ـ لار و محور فراشبند ـ کازرون و دیگر راه‌های اصلی و فرعی در سال ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان فارس امیدواریم شرایط تردد مسافر تسهیل پیدا کند و شاهد کاهش تلفات تصادفات در طول محورهای استان باشیم.

وی افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی و با تمام تلاش خود به صورت شبانه روز در کنار مردم هستند تا بتوانند نوروز خوبی را برای مردم رقم بزنند و نهایتاً همه یک هدف داریم و آن خدمت به مردم است.

انتهای پیام
captcha