زندگی با آیه‌ها در اجرای نمایشی جشن رمضان
کد خبر: 4205099
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

زندگی با آیه‌ها در اجرای نمایشی جشن رمضان

مدیر مجموعه هنری رسانه‌ای مسیحا، با اعلام خبر اجرای نمایشی جشن رمضان در آستان مقدس‌ عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: ما در مجموعه مسیحا با قرآن رفاقت و کودکی می‌کنیم.

اجرای نمایشی جشن رمضانحنان سیار، مؤسس مجموعه هنری رسانه‌ای مسیحا در گفت‌وگو با ایکنا  درباره ویژه برنامه نمایشی مسیحا در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای تمام افرادی است که دغدغه قرآنی دارند و می‌توانند در این میدان فعالیت کنند. حال چه بهتر که امسال در تعطیلات عید نوروز و بهار قرآن بهترین استفاده را کنیم.

وی ادامه داد: کار ویژه ما در ماه رمضان همراهی بچه‌ها به همراه خانواده‌هایشان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است و به مدد امام حسن مجتبی(ع) به مدت یک هفته یک ساعت قبل از افطار، در هفته اول فروردین، مهمان نگاه‌ خانواده‌ها هستیم.

سیار افزود: من به عنوان مجری، همراه با شخصیت اصلی گروه مسیحا «فینیگلی» با محوریت زندگی با آیه‌ها و با زبان نمایش و کودکانه کنار کودکان و نوجوانان خواهیم بود. اجرای شعر و سرود، قصه‌گویی، بازی و مسابقات از جمله دیگر‌ برنامه‌هایی است که گروه هنری مسیحا برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته‌ است.

کودکی با قرآن در اجرای نمایشی جشن رمضان

انتهای پیام
captcha