مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات موجب تقویت اسلام است
کد خبر: 4198848
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات موجب تقویت اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت در انتخابات به منزله حرکت در مسیر تقویت دین، اسلام و کشور است.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد، امروز، 20 بهمن در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به آیه 62 سوره نور گفت: این آیه مصداق شرایط امروز جامعه ما است و اقتضا می‌کند با هم باشیم و در صحنه حضور یابیم و انقلاب و اسلام و ولایت را در شرایط حساس و مورد نیاز تنها نگذاریم.

وی با بیان اینکه نظام ما یک حرکت سیاسی صرف نیست و سیر الی الله دارد، بیان کرد: فطرت ما الهی است و هرچه در غیر از مسیر خدا پیش برویم، در مسیر فنا و عقب‌گرد هستیم. هرکسی برای این انقلاب به عنوان یک انقلاب الهی قدم بردارد، قدمی به سمت رضایت الهی برداشته و تخلف از حرکت در مسیر این انقلاب الهی تخلف از خدا و اسلام کرده است.

ناصری افزود: امروز صحنه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، مصداق گردهمایی مسلمین نه تنها یک مانور سیاسی بلکه به عنوان یک حرکت معنوی الهی است که برای تقویت اسلام، شکرگزاری به درگاه خدا برای پیروزی در برابر دشمنان و اجابت دعوت الهی است تا دشمن بداند پای دین و اعتقاد خود ایستاده‌ایم و هر کسی در این مسیر قرار گیرد، یاری دین خدا کرده و هرکس نیامد، برای نصرت دین خدا قدمی بر نداشته است.

آیت‌الله ناصری بیان کرد: برخی که در راهپیمایی و انتخابات حاضر نمی‌شوند، گمان نکنند که به ضرر نظام و انقلاب حرکت کرده‌اند بلکه اینها خود در خسران هستند زیرا خلاف مسیر الهی حرکت کرده‌اند. حضور در صحنه‌های مهم نظیر راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، راه تقویت دین، اسلام و کشور است و گمان نکنید این یک مسئله سیاسی است بلکه یک مسئله دینی است.

امام جمعه یزد افزود: شرکت ما در انتخابات باعث تقویت اسلام و کشور اسلامی است و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان را به دنبال دارد و این سیر الهی و حرکت در مسیر تقویت دین خداست. اگر یک رأی به صندوق بیندازیم و این رأی باعث ضعف کفار باشد، تقویت مسلمین و جامعه اسلامی و قرب الهی را به دنبال دارد بنابراین کسانی که منافع نظام اسلامی را به مسائل دیگر حتی معیشت گره می‌زنند، از مسیر خدا دور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: ممکن است مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد اما نباید باعث شود که به رسانه‌های دشمن توجه کنیم و ناامید شویم، زیرا دشمن همیشه به دنبال تضعیف دین و نظام اسلامی است. اگر از دشمن فریب بخوریم و ناامید شده و در صحنه حضور نداشته باشیم، در این صورت چگونه می‌خواهیم جواب شهدا و امثال قاسم سلیمانی‌ها را بدهیم. بنابراین نباید در حمایت از نظام اسلامی از خود سستی نشان دهیم و باید همواره همچون گذشته در صحنه حضور داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha